Oppas tijdens bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mamavan31984, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het niet zo ver is kan ze toch lopen? En anders gaat ie maar een dagje niet naar school hoor.
    Vraag gewoon of er iemand (schoonmoeder, moeder, schoonzus, vriendin, buurvrouw, wie dan ook) naar jou toe komt als het begint. Die kunnen dan al onderweg zijn terwijl je zelf nog even de laatste dingen bij elkaar pakt etc. Dan kun je je kinderen gewoon lekker laten liggen als ze slapen. Vorige keer moest mijn man onze zoon ook s nachts uit bed halen, aankleden. Daarna in de auto zat ie de hele tijd te vragen of ik me weg goed voelde omdat ik de weeen aan het wegpuffen was. Nee ik vond het achteraf geen succes. Veel rustiger voor de kids om lekker thuis te blijven ipv dat gesjouw ineens.

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Over een week of 17 beval ik ook van de derde. Ik mag een vriendin bellen die hier dan heen komt. Ze woont 5 minuten fietsen hiervandaan. Ik wil heel graag dat het voor de kinderen zo normaal mogelijk verloopt en wil daarom dat ze thuis zijn. Geen gedoe midden in de nacht en overdag als het lukt gewoon naar school. Het is allemaal al zo raar en vreemd voor ze. Ergens anders spelen is geen probleem maar slapen doen ze lekker thuis.

3. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ik weet niet of ik de enige ben, maar vind idd ook dat je moeder behoorlijk aan het zeuren is. die stress wil je helemaal niet net voor je moet gaan bevallen. hopelijk ben je intussen bevallen en is het allemaal goed gekomen.

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ook al is je oudste leerplichtig, in dit geval mag hij zeker wel een dagje thuisblijven hoor, dat gebeurt in de klas van mijn oudste ook af en toe wel als er een broertje of zusje wordt geboren.

Ik zou er dus voor kiezen om ze allebei bij schoonmoeder onder te brengen, wel zo makkelijk en gezellig ook voor de kinderen. Vind het een beetje gezeur van je ouders, eerlijk gezegd, het gaat toch maar om 1 nachtje hooguit, misschien maar om een paar uurtjes en ze bezorgen jou er een hoop stress mee, blijkbaar.

5. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Goed, heb je al tegen je moeder gezegd dat ze eens moet ophouden met zeuren en dat jij ook geen glazen bol hebt en dus niet weet wanneer je gaat bevallen? Ik zou ook je zoontje naar je schoonouders brengen, als je dit even in overleg doet met school omdat hij leerplichtig is, heb je denk ikke probleem opgelost....denk dat er geen school moeilijk doet in deze situatie, hij is tenslotte 5 jaaromzet, geen 12 die citotoets week heeft....

Deel Deze Pagina