oppas ziek en moeten werken van werkgever?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door princesje83, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    En dat is je goed recht als werkgever ook vind ik! Soms is het inderdaad een geval van overmacht en is het even niet anders dan dat je een werknemer een dagje moet missen. Maar jij plant deze mensen wel in en rekent er ook op, ja en als het dan met regelmaat in de soep loopt, dan moet jij ook telkens maar weer een vervanger kunnen regelen... Zo bekijk ik het tenminste.

2. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    dat is dus ook een reden waarom ik sophie naar een kdv breng..
    als daar een leidster ziek is, lossen zij het op, ik hoef niets te regelen. als mijn moeder oid ziek is, zou ik vrij moeten nemen of iets anders moeten regelen.

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oh maar dat ben ik wel met je eens hoor, als het idd regelmatig gebeurd dan wordt het toch wel tijd om in gesprek te gaan met je werknemer, absoluut!

4. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    zou ik ook wel willen, als het gratis zou zijn en als ik onze kindjes kan brengen op afwisselende dagen/tijden aangezien mijn man in ploegen werkt.. maar helaas kan dit niet.....

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Maar asl je kindje regelmatig ziek is, dan is het weer lastig om het naar het kdv te brengen. Ieder voordeel heeft zijn nadeel. ;)

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ja dat is ook weer zo prinses, gelukkig (en dat moet ik afkloppen) is sophie nog maar 1x ziek geweest. alleen verkouden enzo

Deel Deze Pagina