hoogte bemiddelingskosten gastouderopvang

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door jacqje, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacqje

jacqje Lid

8 jul 2006
    84
    0
    6
    Ik ben benieuwd wat jullie aan bemiddelingskosten moeten betalen aan het gastaouderbureau. En wat krijgen jullie daarvoor? Ik heb al eens via google geprobeerd andere tarieven te bekijken maar dat is niet zo eenvoudig. Wij betalen 119 per maand aan bemiddelingskosten en ik heb het gevoel dat dat best veel is. Ik heb geen idee wat de gemiddelde kosten zijn. Ik ben toen met dat bureau in zee gegaan omdat ik een van de eigenaren ken. Maar ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ze best duur zijn qua bemiddelingskosten.

groetjes Jacqje

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Wij betalen voor 2 kinderen ongeveer nu 118 euro aan bemiddelingskosten per maand. Dus ik vind het erg duur....

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik weet niet meer precies wat wij aan bemiddelingskosten per maand betaalden.
    Het was in iedergeval 80 cent per uur.
    En dat terwijl ik zelf de gastouder heb gevonden, en hun voor mij dus niet bemiddeld hebben.

Maar aan de andere kant kijken ze wel of de gastouder thuis alles in orde heeft en regelen ze de betalingen.
    Maar vind hiervoor 100 euro per maand wel erg duur!

4. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ik vind het ook erg duur. Wij betalen dan ''maar'' 60 euro bureaukosten, maar wat doen ze voor die 60 euro?????
    Ik hoor/zie nooit wat van ze........ik heb een gastouder via hun en that's it, verder hebben ze nooit wat gedaan of ondernomen in de vorm van tussentijdse gesprekken ofzo.....naja, we hebben het toch nodig hè....

5. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Pffff, dan moet ik even rekenen...

per uur betaal ik 6.10 per uur per kind, daarvan gaat 4.25 naar de gastouder. 1.85 per uur is dus voor het bureau.
    ca 45 uren per week (over 3 kids)
    ca 180 uren per maand --> 333 euro per maand.

Een stel oplichters zijn het! Ons gastouder moet met een minimum bedrag rondkomen en het bureau wordt slapend rijk. Terwijl ze er weinig voor hoeven te doen, laatst wilde mijn gastouder een dag vrij, dus ik bel het bureau: oei, dat wordt moeilijk, weet je zelf geen vervanger? Op heel vriendelijke toon heb ik maar gezegd dat ze voor die 300 euro per maand heus wel incidenteel een vervanger kunnen zoeken. Daarvoor zat ik bij een bureau, maar vervangers zoeken ho maar...

Nou ja, per 1 april heb ik niets meer met het bureau te maken.

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik betaal 50 euro per maand. Vind ik al veel omdat ik voor dezelfde organisatie werk. Maar goed, lees hier duurdere buro's.

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    toen mijn baas het uit ging zoeken bleek MR nosey het minste te vragen omdat ze afgezien van een jaarlijks bezoekje verder niks doen.

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

119 euro??? jeetje zeg, ik betaal 45 euro per maand.

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier 71 euro voor 1 kindje

10. jacqje

jacqje Lid

8 jul 2006
    84
    0
    6
    Ik zie nu inderdaad dat die 119 euro aan hoge kant is. Dat dacht ik al wel. Maar wat Kiki moet betalen is helemaal een schandalig hoog bedrag. Als je een fijne gastouder hebt, stap je ook niet zomaar over naar een goedkoper bureau. Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Jacqje

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi,

Hier gaan we 1,13 per uur betalen. Dat is hier standaard.
    Ik ga vaanf april zelf voor dat bureau werken als bemiddelingsmedewerker. En leg dan minimaal 2 x per jaar een bezoek af bij de vraagouder om de opvang te evalueren. En heb ook 2 keer per jaar een gesprek met de gastouder. Ook ben ik dan 5 dagen per week telefonisch bereikbaar ook via de email voor alle vragen en problemen. En als het nodig is of ouders vinden het prettig leg ik vaker huisbezoeken af.

12. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

35 euro per maand per gezin.
    Komen ook 2 keer per jaar langs bij de gastouder en bij een de plaatsing kregen wij een gesprek met ze en na 8 weken hebben zij nog een evaluatiegesprek met de gastouder. En ook kan ik ze altijd bellen of mailen bij vragen en/of problemen.

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    slik...
    100 euro per kind per maand.. maar totaal 5 euro per uur incl. bureau kosten. Dus vooral voor gast ouder vervelend.

14. marlot

marlot Actief lid

13 jan 2007
    147
    0
    0
    Puff dat is wel belachelijk veel 119 euro.Wij betalen 48 euro per maand en voor 2 kinderen 78 euro. We zitten bij Mr Nosey.Ze doen wel 2x per jaar bezoek bij de gastouder.Ja vervanging hebben we bijna nooit nodig en mocht dat wel het geval zijn past oma op.Het buro heeft eigenlijk ook niet voor ons bemiddeld omdat het een buurvrouw is en ze voor de geboorte al had aangegeven dat ze wel wou opassen.

15. bouchere

bouchere Niet meer actief

ik zit maandelijks op 130 euro,maar als hij een paar
    extra is geweest zit ik zo op de 160 euro per maand.
    voor het gastouderbureau wel te verstaan he?
    ik heb gemiddeld 12 uur opvang nodig per week.
    betaal mijn gastouder dan ongeveer 250 euro per maand en
    dan komen de kosten van het bureau er nog bij.
    ik krijg 200 euro terug van de belasting.

is gastouder bureau gooi en eemland

groetjes
    diana

16. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Ik betaal voor 1 kind (70 uur opvang per maand) 84 euro bemiddelingskosten.

Deel Deze Pagina