elektrische deken

Discussie in 'De lounge' gestart door annekulpe, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb snachts de deken op standje 1 aan...omdat ik al zo'n kou kleum ben, maar manlief vind het zoooooo gevaarlijk!

is het echt zo gevaarlijk?

2. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik denk dat de dekens van tegenwoordig wel meevallen. Maar ik weet niet of ik het een veilig idee zou vinden. Ik ben ook een kou kleum maar ik kruip gewoon lekker tegen m'n mannetje aan!

3. toen ik nog een electrische deken had stond er in de gebruiksaanwijzing dat hij niet aanmocht snachts.

zou m lekker hoog zetten voordat je erin stapt, kruikje mee, warme pyama en een slaapmutje :p

4. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Het is vast veiliger om 'm niet aan te hebben wanneer je slaapt, het is toch een elektrisch apparaat dus er *is* een (weliswaar kleine, maar toch) kans dat er bijv. kortsluiting ontstaat. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar ook niets van aantrek. Als het 's nachts buiten echt koud is zet ik 'm ook op stand 1 hoor! (En voor ik naar bed ga al voorverwarmen op stand 3)

5. jovalene

jovalene Actief lid

17 apr 2007
    243
    0
    0
    Ik heb er ook een en zet hem aan als ik mijn bed inga
    soms vergeet ik hem uit te doen en word ik wakker in een super warm bed. Maar meestal na 20 minuten vind ik het wel warm genoeg en gaat ie uit.

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Volgens mij mag je em niet aan laten staan snachts. Ik heb er sowieso geen, kruip lekker tegen mn mannetje an en die is altijd lekker warm :)

7. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Het schijnt ook erg slecht te zijn voor de kwaliteit van de zwemmertjes!

8. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb echt al jaren een electrische deken want ik ben een verschrikkelijke koukleum. Bij mij staat hij als het koud is s'nachts gewoon aan op stand 2.

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik zette die van mij ook heel vaak 's nachts op stand 1, volgens mij zijn ze tegenwoordig wel veilig genoeg. Voor als je em vergeet uit te zetten hebben ze tegenwoordig ook dekens met een timer er op. Ik zet em altijd een uurtje van te voren op 3 en daarna kruip ik lekker mn mannetje aan.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik zet hem ook altijd een uur van tevoren op stand 3 en zet hem uit als ik ga slapen. Heb de deken al jaren en ze zijn echt wel veilig hoor.

11. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Ik zet hem 1 tot 2 uur van te voren om stand 4 en zet hem uit als ik ga slapen. Heel soms laat ik hem 's nachts per ongeluk aanstaan en wordt dan zwetend wakker!
    Mijn man vind het ook super eng en wordt ook erg pissig als ik hem aan laat staan omdat hij ook bang is voor kortsluiting.

12. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

zo n deken is lekker warm ik zette die altijd aan voordat ik naar bed ging zo dat het bed lekker warm was ;)

13. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    hihihii ik ben zelfs zo erg dat ik er niet in stap als ik m vergeten ben aan te zetten half uurtje voor slapen gaan hahhaha dan ga ik gewoon weer even naar beneden hoor stap echt niet in een koud bed dan word ik nooit meer warm (denk ik zelf) :oops: :oops: :oops: en ik laat m ook eigenlijk wel vaak op 1 staan snachts

14. Ik gebruik 'm alleen om mijn bed voor te verwarmen. Een half uurtje voordat we gaan slapen gaat hij op standje 3. Ik vind het zálig... :D

Maar ik laat de deken nooit aan 's nachts. In het dorp waar ik vroeger met mijn ouders woonde, is eens een huis afgebrand door kortsluiting veroorzaakt door een elektrische deken... :(

15. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik laat mijn deken ook nooit 's nachts aan. Even voorverwamen voordat ik naar bed ga en dan is het ook wel genoeg. Ik heb er eentje waar je apart je voeten mee kunt verwarmen. Die laat ik meestal wel even aan staan. Als hubbie dan naar bed komt, zet hij hem uit.

Deel Deze Pagina