Ik heb geen beveiliging op m'n keukenkastjes en laatjes, geen deurstoppers, en achter m'n tv liggen een aantal snoeren waar, met een beetje moeite, zo bij te komen is.. Dat zou ik allemaal moeten veranderen als ik gastouder zou willen worden..
@ts mijn nichtje heeft ook alleen haar vmbo gedaan en die wordt ook gastouder. je moet wel ehbo voor kinderen doen en inderdaad alles in huis hebben voor de kindjes, maar dat heb je denk ik al.. Ze krijgt vanaf volgende maand 4 kindjes over de vloer...
Nu hoorde ik vandaag trouwens die gastouder aan huis is, dat je per 1 september bepaalde papieren moet halen. Die moet zij nu dus verplicht halen anders moeten die ouders van dat meisje alle subsidies terug betalen
wat een gedoe allemaal zeg... Wat iemand hier ook al zei, wij hebben in t dorp een vrouw van een jaar of 50, en iedereen kent d'r en ze is dus de oppas van heel t dorp! Gewoon handje contantje, geen geouwehoer of moeilijk gedoe, gewoon gezond verstand!
@ TS denk er wel goed over na, omdat je dan wel 24/7 in de zorg voor kinderen zit. Als je buitenshuis werkt (niet met kleine kinderen) heb je echt even iets voor jezelf waar je ook meer vrouw/volwassene kunt zijn zeg maar.. Zeg niet dat het verkeerd is hoor, voor heel veel mensen is het juist super leuk werk, maar ik zeg het alleen
Ik had mazzel, had een oppas, die paste op mijn dochter, 5 dagen in de week voor 200 euro per maand! gewoon handje contantje, geen gedoe niks!