Morgen is het Zomerfeest op het KDV van Joey. Zonder hulp van ouders kan dit allemaal niet doorgaan dus begin vorige maand hebben we een briefje gehad met de vraag of wij wilden meehelpen met ; Opbouwen en afbreken van spelletjes, Begeleiden bij spelletjes, Het inschenken van drankjes enz. Vanmorgen vroeg ik aan de leidster of mijn hulp nog nodig was. Haar antwoord was dat ze alle hulp konden gebruiken want er was veel te weinig animo! Laatst was ik op een ouderavond met thema "Kinderen en beweging", daar waren maar 15 ouders naartoe gekomen! Ligt het nou aan mij dat ik dit zo raar vind?
Owjee Zomerfeest? Grr... Sinds A hem brengt en ophaalt mis ik allerlei brieven etc. Zal hem er eens op aanspreken. Wat houdt dat Zomerfeest in precies morgen?
Spelletjes en muziek voor de kindjes. Alles in het thema WK, dus het liefste ook Oranje verkleed enz. En een borrel voor de ouders. Weet alleen niet hoelaat het begint. Als Joey wakker is ga ik erheen om het klaar te zetten.
Dan zal ik em oranje aankleden en sminken hihihi.. Dan ziet A het vanzelf wel morgenochtend als hij hem brengt.
Euh.. Op het kdv waar onze meid naar toe gaat wordt eigenlijk nooit om hulp gevraagd.. Niet dat ik weet iig. Er worden ook nooit feestjes georganiseerd (niet in het afgelopen jaar). Heb niet gestemd, deze optie staat er niet bij.. Veel plezier morgen.. (mochten ze toch ergens hulp nodig hebben, zal ik me inzetten waar nodig.. en als ik kan natuurlijk..)
Op het KDV van zoonlief wordt ook nooit om hulp gevraagd. Naar ouderavonden ben ik tot nu toe nog niet geweest omdat ik het tot vrij laat vond duren en daar echt de puf niet voor had (met een zoontje die toen om 5.15 uur wakker werd). Bovendien vind ik dat ook niet bijster interessant.
ik werk in de kinderopvang en wij vragen nooit ouders om hulp. als ze daar tijd voor hadden zou wij niet meer nodig zijn! wij doen 1x per jaar zomerborrel en 1x bbq, en dat regelen we gewoon zelf.
Ik heb gestemd op: niks voor mij. Nee, ik hou daar helemaal niet van (dat wordt nog wat als Mini naar school gaat, haha)
Ik mis een antwoord Nee, maar ik zou het wel doen als het KDV het zou vragen. Op een ouderavond kind&verkeer waren ook maar iets van 15 ouders. En dan zitten er 5 groepen op die locatie..
Hier wordt ook nooit om hulp gevraagd en er zijn tot nu toe ook nog geen ouderavonden geweest (Milan zit er vanaf december en ik heb er nog nooit iets over gehoord). Er zijn al wel 2 feestjes geweest in de tussentijd (kerst en carnaval), maar daar waren 't gewoon de leidsters die alles regelden. Als ze om hulp zouden vragen en ik zou op dat tijdstip/die dag kunnen zou ik wel mee willen helpen, lijkt me erg leuk!
bij ons worden ook wel eens hulpuoders gevraagd. bv met sinterklaas en kerst. Laatst hadden ze een peuteruitje georganiseerd naar Ballorig. Daar vragen ze ook hulpouders voor. Ze weten inmiddels dat ze mij altijd kunnen vragen, mits ik vrij ben. En dat doen ze dus ook.
Nee, als ik daar tijd voor zou hebben zou mijn dochter niet naar het kdv gaan Ze hebben het ook nog nooit gevraagd, en ouderavonden hebben we niet, zou ook niet weten waarom, ze vertellen altijd hoe het ging als je je kind op komt halen.