Oppas

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Mum1921, 31 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Hier gaan ze dan logeren bij opa en oma. En die vinden het ook niet erg als ze wakker worden (doen de oudsten niet meer)

    Of ik splits ze op: 1 bij zus, ander bij opa en oma.

    en we hebben een oppasmeisje.

    Maar dit allemaal met 2 hoor. Dan regel ik dat ze gegeten hebben en omgekleed zijn en zwaait ze ze alleen in bed. Met 3 moeten we nog proberen maar ik wacht dan tot de baby in elk geval in de avond slaapt. Dan stop ik die zelf in bed en hoeft ze alleen de jongens naar bed te doen.

    Ik zou via via een oppas zoeken en alvast een paar keer laten komen en dichtbij iets gaan doen. (Wij hadden bijv keer ouder avond of sporten) zo kan iedereen wennen.
     
  2. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.478
    3.336
    113

    Klinkt als een goede keus hoor, ik zou ook niet Jan en alleman bij m'n kindjes laten oppassen. En vooral niet voordat zij prateno_O:roflmao:
     
  3. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw


    Dat doe ik ook wel eens.. waarom zou dat niet mogen?

    Ik ben ook gezegend met heel veel oppas. Ik zou mijn kind elke week een weekend kunnen laten logeren. En de mensen bij wie hij logeert passen dan 1x in de 3 maanden op:roflmao:

    Natuurlijk doe ik dat niet, en slaapt hij hooguit 2x per jaar ergens omdat ik oppas nodig heb.

    Hij logeert wel eens omdat HIJ en diegene waar hij dan slaapt dat willen:thumup:
     
  4. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Het is voorlopig nog geen april. Zou gewoon 2 oefen momenten inplannen met een nichtje oid.
    Jij lekker op date met je man :) Of de eerste keer misschien overdag. Dat jullie eerst samen zijn en dat je dan ff uurtje weg bent.
     
    Mum1921 vindt dit leuk.
  5. Mum1921

    Mum1921 Actief lid

    26 jan 2022
    394
    93
    28
    Ik zeg niet dat het niet mag maar is een reactie op een eerder bericht waarin iemand schreef ze niet ook nog es in het weekend weg te brengen...



     
  6. Mum1921

    Mum1921 Actief lid

    26 jan 2022
    394
    93
    28
    Overdag is mijn man altijd aan 't werk.
    Zondag uiteraard niet. Zaterdag thuis met de beesten.
    Maar komt goed. Ze komt vast nog wel een keer voor april. Dan laten we de luier en fles vast doen.
    En tja luier is zo spannend niet. Deed het zelf met 7 al bij me zus maar toch fijn even dat ze t vantevoren gezien heeft

     
  7. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ja of overdag als jij alleen bent, ga je even boodschappen doen of bakkie doen bij een vriendin.
     
  8. Mum1921

    Mum1921 Actief lid

    26 jan 2022
    394
    93
    28
    Haha ze (de oppas) werkt zelf meer dan 40 uur maar goed snap wat je bedoeld.
     
    aicirtap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina