Ik ben erg benieuwd tot welke leeftijd jullie kindje in de kleine maat van de combi-sleeper past(e). Mijn dochter is nog geen 8 maanden, maar het wordt al erg krap. Zo groot is ze niet, dacht ik.. En de tweede maat, daar verzuipt ze nog in... Groetjes Firella
ja dat heb ik ook......bij mijn eerste zoontje heb ik pas een combisleeper gebruikt vanaf 1 jaar dus de grote maar ik vond ze zo fijn dat ik voor mijn tweede zoontje een baby combisleeper heb gehaald maar hij is nu 7 maanden.....10 kilo en 70 cm en wat een geworstel om hem erin te krijgen...vooral bij de armen......kan me ook niet voorstellen dat hij er rond 11/12 maanden qua lengte nog in zou kunnen en indd het kindermodel is nog te groot ik probeer zolang het kan en dan moet hij over......volgens een babywinkel moet het wel kunnen want de halsopenening is bij het kindermodel niet veel groter dan bij het babymodel.
Inderdaad, qua lengte gaat het kleine model nu nog wel, maar dat duurt niet lang meer. Maar ze is denk ik te breed bij dr schouders ofzo. Het is inderdaad een hele klus om de armpjes erin te krijgen.... Zal de grote versie nog eens proberen. Groetjes Firella
Ik heb Britt ook met 11 mnd in het kindermodel gedaan en heb dr mouwtjes flink omgeslagen en toen ging het wel. Jørre kon al met 5 mnd niet meer in het babymodel .. haha .. daar heb ik nu maar een slaapzak voor gekocht van Prenatal. Hij kan straks zn zus haar combisleeper aan.