Ervaring breastflow fles

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tico, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Iemand ervaring met de breastflow fles? Mijn dochter blijft de fles weigeren. Na een paar slokken stopt ze ermee. Wilde nu deze gaan proberen, maar zou graag wat ervaringen van mensen horen, aangezien ik bijna een flessenwinkel kan gaan beginnen, maar die bleken tot nu toe niet voldoende. Ik snap wel dat mijn meisje liever bv heeft maar mama moet toch over een paar weken weer eens gaan werken haha.
    Dus wie heeft ervaring of evt een gouden tip.

2. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Mijn meisje was ook een kleine flesweigeraar en op den duur had ik ook elke fles die er maar te krijgen was waaronder ook de breast flow fles die ze ook weigerde. Ik had het geluk dat de crèche naast mijn werk zat en dus live kon voeden en op dagen dat ze bij oma was mocht ik thuis werken zodat ik tussendoor naar oma kon om te voeden. Maar ja, toch blijven proberen en toen ik een keer weer voor het flessenschap stond dacht ik, ik neem eens een hele andere fles mee en wat denk je?? Ze dronk!! Wat heb ik zitten huilen van blijdschap :). Na ruim 7 maanden dronk ze uit een fles!!

Het betreft deze fles: Prenatal - voeding - Nuby - Nuby drinkbeker non drip

Misschien is het een idee om een keer een hele andere fles te proberen??

Ik heb de fles trouwens bij de Etos weg maar zag hem ook bij Kruidvat aangezien niet iedereen een Prenatal in de buurt heeft :).

Heel veel succes en hoop dat ze gauw uit een fles gaat drinken want ik weet uit ervaring hoe frustrerend het soms kan zijn...

3. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Onze dochter dronk de eerste weken van haar leventje helemaal niet. Niet aan de borst en niet uit alle flessen die we probeerde. Totdat we breastflow kochten!! Wij hebben er dus super goede ervaringen mee.
    Ons zoontje van 6 weken drinkt er nu ook uit als hij een keer afgekolfde melk krijgt. Voordeel is echt dat ze op dezelfde manier moeten aanhappen dan wanneer ze aan de borst drinken.

4. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Het is zeker zeer frustrerend! Zeker omdat ze echt helemaal over de rooie gaat daarna en dan wil ze helemaal niks meer! En ik kan echt niet voeden als ik werk want het is naar de ene oma 10 min met de auto vanaf werk en de andere oma is zelfs 20 min vanaf werk dus zeker geen optie. In ieder geval alvast 1 goede ervaring me de fles! Die nuby beker is denk ik nog wat te groot voor haar ze is nu 3 maanden.

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn nichtje weigerde de fles en uiteindelijk drinkt ze nu goed uit de breastflow fles (is nu 4 maanden) en verslikt zich nu ook niet meer.

6. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Oh dat is super want als ze al wat slokken neemt verslikt ze zich elke keer! Ga hem toch maar halen zo denk ik!

7. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Onze flesweigeraar werd niet blij van de breastflowflessen en z'n broertje die er wel uit wilde drinken trok hem vacuum zodat het een lekkende kliederpartij werd.
    Tommee Tippee was de enige fles waar m'n oudste uit wilde de drinken, een van de tweeling dronk daar ook meteen uit. De flesweigeraar bleek uiteindelijk de meest vreemde speen die we hadden wel te pakken: de bibi non spill (ik geloof dat we hem op de difrax flesje hadden maar andere had ook we gewerkt). Na een tijdje pakte hij ook gewoon de Tommee Tippee.

Ik heb hier dus nog ergens 2 nauwelijks gebruikte breastflow flessen liggen met zelfs ook nog 2 spenen nieuw in de verpakking. (naast nog een hele partij afgekeurde andere spenen *zucht*)

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Onze dochter (flesweigeraar) werd niet blij van de breastflow. En ik ook niet. Wat een wazig ding. Ik kan me niet voorstellen dat mijn tepel er zo uit komt te zien als mijn dochter er aan drinkt.
    Uiteindelijk hier alle soorten en maten aan flessen geprobeerd.
    Toen weer terug naar de simpele Avent. Op deze fles gaf onze dochter uiteindelijk toe (na hem meermalen te hebben afgewezen).

9. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik heb hier de Avent fles met tepelspeen. Is niet helemaal hetzelfde... de Nuby heb ik voorbij zien komen, dat is een tuitbeker he vanaf 6 maanden?!

Nichtje is echt een borstdrinker, heeft nooit uit spenen gedronken. Komt ze bij mij op visite, ziet de tepelspeen + fles. Pakt m van tafel af en drinkt spontaan de fles leeg :$:D Moeder enorm balen denk ik... die heeft echt alles geprobeerd behalve die speen...;)

10. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Hahahaha eindelijk iemand die met een nuby fles ook succes heeft gehad:) ..hier 3 flesweigeraars, en ook alledrie pakten ze alleen deze fles, niet de beker trouwens, daar hadden ze de leeftijd nog niet voor
    Overigens was jongste dochter niet van plan om uit een fles te drinken, maar de 1e dag bij de gastouder (terwijl ik met klotsende oksels naar mijn werk was) dronk ze dus vrolijk haar flesje leeg:$:p

11. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ja hier positieve ervaring met breastflow! Wij vonden het een hele fijne fles!

Deel Deze Pagina