Ja dat bedoel ik En zeker jammer dat je te verweg woond. Misschien kunnen ze hier een netwerk opzetten zodat je iemand bij jou in de buurt kan zoeken waar je mee in contact kan komen. Tot op heden spreek ik nog niet zo veel ouders omdat Megan nog niet echt naar school gaat en de ouders die ik daar tegen kom hebben het altijd te druk voor een praatje....
ik denk dat het juist voordeliger is voor ouders om dat zo te doen want je betaald alleen als je je kids daadwerkelijk brengt.. vakanties hoef je niet door te betalen!!! dat scheelt je zo al 1000 euro per jaar hoor!
dat lijkt me een beetje veel maar goed ergens heb je gelijk, het is vaak het aantal uur en als je ziek bent hoef je niet te betalen.
Wat doe ik verkeerd dan... ik ben al jaren gastouder maar geen opvang, geen geld hoor. Dus nee, geen vakantie of ziekengeld. Ik vang ook wel eens kids van vriendinnen/buren op...hoef ik niks voor te hebben. Maar als ik van plan ben geld te vragen voor wat ik doe, dan doe ik het wel graag wit en volgens de regeltjes.
ik pas 2dagen per week op mijn neefje en nichtje. nu 4&1jaar ik doe dit niet voor geld. maar als wij oppas nodig hebben kunnen we onze dochter daar brengen prima geregeld dus.
Hoi meiden, Ik ben op dit moment gastouder na jarenlang in de kinderopvang te hebben gewerkt. Zo kan ik de zorg voor Jolie goed combineren en kan ik gewoon mijn ding doen. Het is over het algemeen veel goedkoper dan de kinderopvang omdat je op een kinderdagverblijf hele dagen moet afnemen, dus zolang als zij open zijn In de gastouderopvang is dat niet zo, je neemt af wat je wilt. Alleen is het wel zo dat je maandelijks nog een niet te groot bedrag moet betalen aan het bureau.