Alleen toegankelijk voor mannen! Let op: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren. De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten: DAG 1 HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER Stappenplan en diavoorstelling TOILETROLLEN- GROEIEN ZE ZELF WEER AAN? Groepsdiscussie VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER Oefenen met verschillende soorten wasmanden (visualisatietraining) IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FILEPARKEERT? Rij-simulator DE AFSTANDSBEDIENING De afstandsbediening loslaten: telefonische hulplijn en diverse praatgroepen HOE KAN JE DINGEN VINDEN Training in het zoeken op de goede plek in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen. Open forum DAG 2 LEGE MELKPAKKEN: KOELKAST OF PRULLENBAK? Groepsdiscussie en rollenspel BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE PowerPoint presentatie ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN Waargebeurd verhaal van de man die het eens probeerde DE VAAT/ SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/ AFWASMACHINE? Debat met enkele experts BASISVERSCHILLEN TUSSEN JE MOEDER EN JE PARTNER Praktijkles en rollenspel HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN Ontspanningsoefeningen, meditatie en ademhalingstechnieken BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT Neem agenda / PDA mee naar de cursus LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT Persoonlijke begeleiding mogelijk
lol heb jij er ook zo een? mischien dan ook maar een cursus voor de vrouwen van dit soort mannen. hoe om te gaan met...
Hahahahahahahaha, geweldig! Al moet ik bekennen dat mijn man deze cursus al gevolgd heeft, de meeste van deze puntjes doet hij niet meer
Welke datum en tijden en welke locaties zijn er? Want ik heb hier 1 man en 2 mannen in spé die deze cursus echt wel kunnen gebruiken! En wordt het vergoed via het ziekefonds?
Hahahahaha Die van mij mag ook wel op die cursus Vooral de toiletrol training zou hem goed doen. Zouden ze ook "De tandenborstel in het bakje zetten ipv de aanrecht" erbij kunnen doen???
Oh das mooi, die andere dag kan mijn vriend wel extra gebruiken, denk niet dat 2 dagen voldoende zijn
TOILETROLLEN- GROEIEN ZE ZELF WEER AAN? Toevallig vanmorgen weer een opmerking over gemaakt BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE. Zie je wel liefje!