Hoi meiden De titel zegt het eigenlijk al.. ik wil graag weten wie er ervaring hebben met gastouders van flexmoeders.. En hoe jullie ervaring ermee is of is geweest? Groetjes schatje1
Hoi, De ervaring die ik heb met flexmoeders, is dat ik met drie gastmoeders contact heb gezocht (zij waren "beschikbaar" volgens de site) Maar er heeft er nooit een gereageerd. Mijn ervaring is dus niet echt goed. Groetjes Lucienne
mijn ervaring ook niet zo... ik had een leuke gastouder gevonden. Daar geweest, zij bij mij op kraamvisite. en tijdens de kraamvisite vertelde ze even dat ze haar uurtarief ging verhogen.. van 4 euro, naar 6,50....! dus nu gekozen voor een kdv (5,10 per uur, all in) en ben achteraf blij. er is veel speelgoed, meer kindjes, en leidsters met een opleiding
Hallo Meiden, Ik heb mezelf als gastmoeder ingeschreven bij flexmoeders, en ik vind zelf het een goede website. Helaas nog steeds geen werk gevonden in Amstelveen, maar wat ik wel jammer vind is dat je als gastouder niet zelf kan zoeken naar een kindje en dat je dus alleen maar gevonden kan worden. Groetjes Debbie