Oppassen hoeveel geld geef je ?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door linda84, 25 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    ik zou haar een 10 tientje geven. maar TS vraagt toch niet of de leeftijd van haar nichtje te jong is om op te passen??

Het valt me steeds meer op dat er steeds gezeikt word in een topic over iets wat helemaal niet aan de orde is..waar het over gaat..

2. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Werken in de kinderopvang
    Gelderland
    Ik zou ook voor 7,50 totaal gaan denk ik.
    Ik paste zelf vanaf m'n 12e op bij m'n buurmeisjes (tweeling) vanaf dat ze een paar maanden oud waren. Dit vond ik altijd erg leuk en kreeg er niet eens altijd wat voor.
    Denk dat je nichtje 7,50 al heel wat vind.

3. henkie24

henkie24 Niet meer actief

is iets zeggen over wat je opvalt tegenwoordig zeiken? zeiken doe ik op het toilet

4. Onje

Onje Niet meer actief

Denk 7,50 ofzo.

En voor de rest van de dames de ene 11 jarige is de ander niet hè
    Buiten dat het haar nichtje is en haar zus verderop woont.

Ik zorgde op mijn elfde dat het avond eten klaar stond en zorgde van 3 tot 6 ook voor mijn 2 broertjes.

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zou een tientje doen en dan betalen in twee 5jes, kunnen de meiden het verdelen..

6. tuc

tuc Niet meer actief

ik denk dat ts en haar zus heel goed in kunnen schatten of nichtje hier geschikt voor is!

Ik zou denk ik ook een tientje geven.

7. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Inderdaad beide dames (nichtje en vriendinnetje) 5 euro, mooi verdiend voor 2.5 uur oppassen lijkt me zo.

8. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Iets van een tientje denk ik?
    Enne over de leeftijd van je nichtje.... mijn oudste is 13 en die past regelmatig op zijn broertje. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand gezien die zo zorgzaam en lief is. Ik vertrouw hem blind met onze jongste. Zolang ze er plezier in hebben en weten waar ze bij eventuele calamiteiten terecht komen is het toch prima?

Veel plezier hoor meid.

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Helemaal mee eens.. Ts vraagt om info mbt een bedrag en niet naar de leeftijd.. Wordt ze nu meteen veroordeeld ofzo? Ze weet echt wel wat Ze doet hoor...

10. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Foutje..

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou ze ook ieder 5 euro geven... leuke meidenfilm huren chips en cola erbij...

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Het gaat erom dat een een 11-jarige niet in staat is om bij calamiteiten snel en adequaat te handelen. Als er bvb beneden brand uitbreekt zal een jong kind op zo'n moment echt niet weten hoe ze veilig de kleintjes uit huis moet halen of het vuur moet doven....:)

De kans is natuurlijk klein, maar het zal je maar net gebeuren. Dan geef ik liever wat meer geld uit voor een ervaren oudere oppas.....;)

13. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Bedankt meiden, mijn vraag was idd niet of het verstandig was om te doen. Het is allemaal prima gegaan. Kids zijn niet gaan slapen maar dat terzijde.

14. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik ben het hier ook mee eens. Ik was ook 11 toen ik regelmatig op mijn broertjes moest passen s'avonds. Ik was voor een 11 jarige al een echte puber, en geen klein kind meer. Om het zo even te verwoorden.

Als ik mijn zoon zijn klas zie, die zit in combiklassen van groep zes en zeven, en dus ook met 11 jarige meiden. En je ziet daar wereld van verschil in, tussen dezelfde 11 jarige.

@TS jij kent je oppas het beste, en als jij haar er op vertouwd zou ik het gewoon doen. Het bedrag van 3,00 per uur zou ik voldoende vinden.

15. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heet geen TS;)

16. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Nee dat weet ik, maar TS staat voor topicstarter ;) dacht dat je dat wel wist, na een tijdje lid te zijn van dit forum. :D

Deel Deze Pagina