Wie kan mij vertellen waar ik een zonnebril kan kopen voor een baby? Ik ben bij diverse winkels geweest maar nergens wat te vinden.
Bij Bol.com - Babypark - Prenatal. Je kunt ze dus ook gewoon online bestellen. In de vorm zit niet echt veel verschil het is meer het design maar zo schattig!
Dank. Eigenlijk een simpel antwoord. Maar prenatal en babydump hebben we niet in de buurt zitten dus denk ik daar niet aan. Ik ga is kijken bij bol.com. Bedankt voor je antwoord ( en ik voel me nuwel een beetje blond, hihi)
Kijk wel even in een winkel met je baby, zou ik zeggen. Mijn oudste was een hele makkelijke baby, maar werd gek van zijn mooie babybanz brilletje. Toen 17 euro ofzo weggegooid geld...
Ik heb er vorige week één bij de albert heijn gekocht. Zo'n babybanz achtige. Stonden in een aparte stelling met ook badpakjes, zonnehoedjes etc. En ik heb geen grote albert heijn. Dus je zou denken dat ze ze bij elke albert heijn hebben. Ze stonden ook in de folder van vorige week. Maar goed, alles leuk en wel, baby vind er niets aan. Trekt hem er constant vanaf.
Vorig jaar babybenz gekocht bij Kruidvat, grote kans dat ze nog wel een keer in het krantje komen te staan. Maar het is geen succes hier. Dus mannetje krijgt altijd een petje op buiten.