Welke stijltang hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amethist, 18 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

In navolging op mijn antipluistiptopic ;) heb ik zelf maar eens bedacht om een nieuwe stijltang aan te schaffen zodat ik mijn haren eens fatsoenlijk stijl kan krijgen.

Maarrrr, welke is goed en welke juist niet?

Ik hoor graag jullie ervaringen. Zowel positief als negatief.

2. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Een goedkope van de kijkshop voor 12 euro, die verkopen ze trouwens ook bij de action.
    Opzich werkt t wel goed, maar niet super.
    Gebruik 'm zelden

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Uit mijn hoofd is die van mij van Remmington. Dat is een prima ding. De beste zijn volgens mij Chi stijltangen, maar die zijn ook meteen drie keer zo duur.

4. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Chi!!! Fantastisch apparaat. Ik wil nooit meer een andere!

5. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Chi nano!
    Ben er zo blij mee.
    Ik heb ook heel erg dat mijn haar gaat pluizen, maar sinds ik deze gebruik niet meer. Je kunt er ook mee krullen, ideaal!

6. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik heb er wel 1 voor je liggen die je mag overnemen... :p
    Een digitale straightener van princess, helemaal nieuw in de verpakking, heb hem pas geleden kado gekregen, maar kan er niet zoveel mee omdat mijn haar nu kort is, en stijlen is toch echt niks voor mij... ;)

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Chi !! Onwijs goed ding. Kost wel ff wat maar mennn wat een verademing na de merken princess, remmington etc die ik heb geprobeerd!
    Geen pluizig haar meer op mijn hoofd na gebruik vd chi... en blijft ook lsnger stijl, soepel, zacht... en me haar is niet statisch.

8. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je een goede wil zou ik als ik jou was geen goedkope nemen. Ik heb zelf ook erg pluishaar en had eerder een goedkope stijltang. Zat wel even goed, maar met een beetje vochtig weer zat het alweer coupe pluis. Heb nu al jaren een Chi en ben er helemaal blij mee. Zelfs in de motregen blijft het stijl. Het kost even wat, maar je hebt er jaren plezier van! :)

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

Een Chi dus!

En welk type dan? Of zijn er niet veel verschillenden van?

10. Metire

Metire Niet meer actief

Ik heb een chi gehad maar vond hem niet beter dan andere stijltangen.. ik kreeg gewoon standaard rond de middag mn slag terug in mijn haar! Beetje zonde van het geld. Ik gebruik nu een AEG, werkt perfect!

Het zal in het andere topic wel voorbij zijn gekomen maar ik heb nog wat tips tegen pluishaar:

- gebruik een shampoo zonder sulfaten (SLS/SLES op de ingredienten lijst) dit is een agressieve zeepsoort en droogt je haar alleen maar verder uit, dus meer pluis!
    - 1 dag per week deep conditionen (masker in handoekdroog haar en dan een handoek er omheen) Als je het echt goed wil doen kan je die handoek in de magnetron verwarmen en daarna warm houden met de fohn.
    - Chi silk infusion is mijn favo serum/hitte bescherming die je in nat en droog haar kan gebruiken. Instant mooi en glanzend haar en het ruikt heeeerlijk! :)

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Geen idee welk type ik heb volgens mij een nano. Heb een knalroze ;).
    Dan zou je ff langs een kapperszaak moeten gaan die ze verkopen. Je hebt best wel wat soorten ;)

12. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Idd; Chi! Ik heb ook geen idee welk type ik heb, het is een blauwe.

Heb al veel stijltangen gehad maar ik wil nooit meer anders dan Chi! Mijn haar wordt er beter stijl mee en het glanst super mooi!

13. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Chi nano (is een blauwe), en wel idd serum van chi, heerlijk spul!

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hier ook een Chi en ik wil nooit meer een ander merk!

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik heb ook een Remington. Met keramische platen. Echt een superding, heb em nu al drie jaar en gebruik hem elke dag.

16. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik hebeen wahl, gekocht bij de kapper. Super ding!!!

17. minon

minon Niet meer actief

Ehm gewoon een carmen van de blokker van 20 euro. Werkt superfijn.

18. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    ook hier een chi tang. Al 8 jaar ingebruik. Wel duur in aanschaf maar dan heb je ook wat. Geen pluishaar. Verder gebruik ik shampoo, conditio er en 1x per week een halve minuut masker van wella. Ook beschermende spray voor het stijlen van wella.

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Chi!!! Heerlijk ding :)

20. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Hier ook een Chi stijltang.
    Ben er tevreden over.
    Kan niet vergelijken met andere want dit is de enige die ik ooit heb gehad..

Deel Deze Pagina