Hallo! Ik had een vraagje, het zit namelijk zo; Binnenkort komt er een meisje van twee/drie jaar bij mij slapen. Haar ouders moeten weg, vandaar. Ik vind het zelf niet prettig om tot midden in de nacht bij hun thuis op te blijven, vandaar dat hij bij mij komt 'logeren'. Wat is een normaal tarief om te vragen? We vinden het beide erg moeilijk. Groetjes.
het ligt eraan... ken je haar ouders goed? ik geef de oppas 3,50 per uur... maar zij blijft niet slapen. kIk rond het bedrag altijd naar boven af... 2 uurtjes is 1 euro.
Ik ken die ouders niet goed! Ik heb haar op het kinderdagverblijf gehad, waar ik voorheen werkte. (We waren twee handen op een buik, vandaar.) Ik vind het erg moeilijk. Aangezien ik 21 ben, gediplomeerd etc.
mss ves handig om eerst zelf na te denken hoeveel je wil/kan vragen en dan eens met haar overleggen mss wilde ze je wel de gewone prijs betalen en dan is er geen probl he als je denkt dat je mss wat minder wil vragen omwille van jullie vroegere samenwerking, dan kan je dat ook aangeven mr het is mss verstandig van dit te regelen voor het meisje bij jullie komt slapen dat voorkomt onnodige misverstanden en onenigheden xxx
Mijn vriend en ik dachten zelf ongeveer aan 25 euro voor een nacht? Dat houdt dan in dat ze bijvoorbeeld 's avonds rond kwart voor zeven gebracht wordt.. Om acht uur moet ze naar bed! Dan brengen wij haar 's ochtends wel thuis, als we haar "beu" zijn! Dus bijv. rond twaalfen, nadat we ontbeten hebben en nog even gespeeld hebben! Is dat teveel denken jullie!?
25 euro klinkt heel redelijk, denk daar ze er wel mee akkoord gaan. Maarre een vraagje, ga je opassen, terwijl je zelf 2 dagen overtijd bent?! Wat als je gaat bevallen tijdens deze nacht?!
25 euro lijkt mij een prima bedrag, je zit er van 's avonds tot 's ochtends (of tegen de middag) "aan vast". Ik bleef ook vaak slapen bij mijn oppaskindjes, omdat hun moeder een kroeg had en pas tegen 5 uur thuis kwam 's nachts. Ik was er dan meestal om 7 uur 's avonds en 's ochtends ging ik rond 10 uur weer weg (soms wat later, zodat hun moeder uit kon slapen) en dan kreeg ik ook 25 euro (en soms 30).
@ september08; Huh ik twee dagen overtijd, bevallen!? Nee hoor... Ik ben nog maar net gestopt met de pil! ('T is ook de eerste!)
Die banner gaat over mijn cyclus! Ik ben nog niet overtijd! Sorry, had even verkeerd geteld.. maar morgen zou ik in principe kunnen gaan testen! Ik moet volgende maand al oppassen, dan kan ik dus nog niet bevallen.. aangezien ik nog niet zwanger ben!
ik moet zeggen, vind 25 euro wel veel voor alleen logeren. ik bedoel, je hebt het kindje sowieso 's nachts, als het goed is slaapt alles 's nachts. dan zou je alleen een tarief berekenen voor de ochtend. spelen en eten. ik weet niet, misschien zou ik een mooie bos bloemen ook wel goed vinden, of een mooie plant.
Ik vind 25 euro ook erg veel. Dat kindje slaapt het grootste gedeelte dat je oppast. Ik zou dan eerder 15 euro vragen