Buik niet gegroeid bij 16 weken zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Karina2006, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 16 weken zwanger en mijn buik is nog niet echt gegroeid.
    Ik pas nog in mijn oude broeken. Ik heb overgewicht (bmi 35,5).
    Moet ik me zorgen maken dat de baby niet goed groeit of is dit normaal?

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik kon bij 16 weken ook nog mijn oude broeken aan en ik heb geen overgewicht. bij twijfel over de groei gewoon even je vk raadplegen, maar je buik is op dit moment nog geen graadmeter.

3. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn buik begon pas echt te groeien vanaf 20 weken. Al had ik met 16 weken al wel een klein buikje. Je kunt altijd even je vk bellen, maar ik denk dat het niet nodig is.

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen overgewicht (of niet voor m'n zwangerschap dan, nu ben ik net een gestrande walvis ;)) maar mijn buik begon ook pas echt te groeien met 20 weken.
    Ik paste mijn eigen spijkerbroeken ook nog best lang alleen m'n werkbroeken die hoog sluiten die kon ik al een tijdje niet meer aan, maar dat was niet door een babybuik maar door m'n darmen die anders gingen liggen ofzo.

5. misa

misa Niet meer actief

Dat is voor iedereen anders. De één heeft al snel een dikke buik, de ander pas later. Zegt niets over de groei van je kindje! maar ik zou je 'zorgen' wel even bij de vk aangeven. Misschien kunnen ze je geruststellen.

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik pas ook nog steeds mn eigen broeken, mijn buik is nu 1 a 2 weken aan het groeien.

7. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ik heb ook een hoog bmi en heb mjn oude boeken aangehad to 26 weken. Kan nu veel blousen enz gewoon nog aan

8. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties! Ik maakte me zorgen omdat ik bij de buikfoto's zoveel mooie ronde buiken zie bij 16 weken

9. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Niet doen hoor. Iedereen draagt anders. As ik sommige buiken zie die 32 weken zijn dan die an mij ienie-menie. Tot 30 weken vroegen mensen ook waar dat frumeltje van ons zat. Afgelopenweek groeiecho gehad en alles goed dus de grote van de buik zegt niks

Deel Deze Pagina