Als het licht buiten is niet in bedje slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tamtam78, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Het lijkt wel of mijn zoontje van bijna 7 weken overdag niet in zijn bedje kan of wil slapen.
    Ik laat altijd de gordijnen open, maar dan ziet hij veel te veel lijkt het wel hij is alleen aan het rondkijken.
    Vanmiddag geprobeerd met het gordijn dicht(is een verduisterings gordijn),maar dan ziet hij nog genoeg.
    's Avonds het zelfde verhaal zolang het licht is slaapt hij moeilijk in en in het donker slaapt hij zo.
    Wie heeft er advies?

2. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Toch gordijnen dichtdoen overdag. Doen wij ook, en je ziet inderdaad meer licht dan savonds, maar daar wennen ze wel aan.

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Was hier ook zo. Thijs sliep beneden in de wandelwagen. Zodra hij in zijn bedje lag, begon hij te huilen, hysterisch. Met ongeveer 10 weken was dit 's avonds voorbij en sinds een week slaapt hij helemaal boven. Ik doe zijn rolgordijn dicht, is het ietsje donkerder. Misschien toch even bij je houden... Komt vanzelf wel!

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    We houden hem ook wel beneden, maar wilde het toch weer boven proberen omdat hij dan rustiger slaapt.
    Beneden slaapt hij wel, maar meestal haze slaapjes.

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Thijs is wat ouder dan jouw kindje en ik moet zeggen dat ik na onze vakantie heb geprobeerd om hem boven te leggen. Dat heeft meer te maken omdat hij zo groot is, dat hij binnenkort niet meer in de wandelwagen past. Ik dacht dat het moeizaam zou gaan. Maar het ging meteen goed! Misschien moet je nog een paar weekjes wachten. Je zou ook een radio op zijn kamer kunnen zetten, misschien vindt hij dat wel prettig, hoort hij wat geluiden.

Deel Deze Pagina