oppassen

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door cat2, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Kan iemand mij wat op weg helpen, ik weet niet goed wat te doen.

op dit moment werk ik, maar ik ga er vanuit dat mijn contract niet verlengd wordt. Ik zal werkloos zijn als ons kindje geboren wordt. Hierdoor zal ik geen kinderopvangtoeslag ontvangen. Ik weet niet goed wat nu te doen.

Ik kan ons kindje inschrijven op een kinderdagverblijf. Ik weet niet wanneer ik weer werk heb.

Ik kan ook naast ons kindje op bv nog 2 andere kindjes hier in huis op kunnen passen. Ik zou hier dan wel graag voor betaald krijgen. Wie weet hoe ik dit als beste aan kan pakken?

Wat zouden jullie doen als je zonder werk komt te zitten? Hebben mensen nog tips.

2. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Als je 2dagen op wilt passen, kun je je inschrijven als gastouder bij een bureau. Dan wordt er vanuit hun bemiddelt.
    Of je gaat solliciteren, na de geboorte van je kindje..

3. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik denk dat de wachttijden bij een kdv op dit moment niet zo lang zijn. Of hangt dat van de plaats af?
    Hier weet ik dat ze staan te springen om nieuwe kinderen, je zou dit ook bij jullie uit kunnen zoeken.
    Dan kan je je kind gewoon inschrijven zodra je weet dat je weer werk hebt.
    Als je graag op wilt passen dan moet je je inderdaad waarschijnlijk inschrijven als gastouder. Je moet dan wel aan veel voorwaarden voldoen.

Deel Deze Pagina