Zo heb even een oppepper nodig! Was eigenlijk wel benieuwd in welke ronde jullie zwanger zijn geraakt.. Wij gaan nu de 6e ronde in en ik heb zoiets van; tsja waarom zou het in een volgende ronde wel lukken?! Het is de afgelopen rondes ook niet gelukt, dus waarom nu wel.. Heb even positieve verhalen nodig dames!
even de zoekfunctie gebruiken, ik heb vorige week nog ergens antwoord gegeven op zo'n zelfde topic. Plus, wel eerlijk tegen jezelf blijven he? door alleen positieve verhalen te vragen krijg je gewoon een vertekend beeld.
zo bedoel ik het niet; wil gewoon even peilen in hoeveel rondes gemiddeld de dames zwanger raken... Weet natuurlijk dat er ook genoeg vrouwen niet zomaar zwanger raken. En dat was ook niet de bedoeling om het zo te doen over komen. Sorry..
Hoi Jeldou, ik had je ook al eens gesproken via pb, maar hier was het raak in ronde 2. Ik was al wel twee maanden eerder met de pil gestopt, maar toen dus niet voor het echie geklust. Succes meid, jij zult ook eens een posi test in je handen hebben! Groetjes Setteke
Nou aan mij heb je niks vrij regelmatige cyclus na 14 maand zwanger mk geworden toen 10 maand en een mk Dus tja nu weer afwachten
Van kaye waren wij pas met 7 maanden zwanger en nu zijn we voor nummer 2 bezig en dat al 9 maanden Dus jah hier ook gewoon afwachten en gedult hebben!
Hier na 6 maanden zwanger maar dat werd een miskraam. Toen meteen weer zwanger geworden na de miskraam. Gerekend vanaf de dag dat we ervoor gingen duurde het dan 9 maanden met de miskraam meegerekend.
Ik zit in ronde 11 en ben nog niet zwanger (of misschien wel, maar nog geen positieve test). Moet er wel bij zeggen dat niet alle rondes even realistisch waren, soms wisten we ook wel dat we te laat waren... Lastig he, geduldig afwachten. Succes in ieder geval
Hoi Jeldoe! Ik zit ook in ronde 6 nu en ik snap wel wat je bedoelt! Het blijft toch elke maand weer spannend, zou het nu dan zover zijn.... en dan weer balen als het dan niet zo is! Maar kom op meid voor ons zal het toch ook wel een keertje weg gelegd zijn ! En wie weet is ronde 6 wel onze gelukkige ronde dat het wel raak is! Veel oefenen dus groetjes Ramona
Eerste x na stoppen met pil in 3e ronde Tweede x na stoppen met pil 1e ronde Derde x na verwijderen spiraal 1e ronde En nu na zwangerschap van 28 weken (kindje overleden) weer bezig met 1e ronde=nu dus afwachten tot testen. Groetjes Miranda.
na stopen pil 2e ronde miskraam, dan 5e ronde nu voor 2e kindje zitten we al in ronde 11. Word er soms gek van.
Hallo, Bij de eerste in ronde drie. Nu bezig voor de tweede en zitten in ronde twee. Succes he. Groetjes miran