Iemand had een topic geopend voor leuke lach filmpjes. Nu dacht ik, laat ik is een topic openen voor youtube filmpjes in categorie Must See! Is er dus 1 die je helemaal geweldig vond, stem uit duizenden, show me! Ik heb er hier 1 die ik zo mooi vind. Heel verdrietig maar o zo mooi gebaar en mooie auditie. Vooral met zijn verhaal erbij. Ik hou het nooit droog als ik deze bekijk, en mn man dus ook niet The X Factor 2009 - Daryl Markham - Auditions 2 (itv.com/xfactor) - YouTube
Talento de Filipinas - Philippines Got Talent - YouTube vind deze leuk... en heel erg freaky tegelijkertijd!!
Cher Lloyd's X Factor Audition (Full Version) - itv.com/xfactor - YouTube vind deze nog steeds helemaal geweldig !
XFactor Judges Can't Stop Laughing!! - YouTube idol verry funny dutch - YouTube deze was ook zo pffff Popstars 2009 - De Auditie van Jeroen - 1, 2 doe maar mee! - YouTube dreutelliedje verbaasd me soms hoe die ouders er heilig van overtuigd zijn dat hun kind kan zingen..en dan ook zo voor de camera stennis gaan lopen maken...soms denk ik dat het nep is... Popstars: kamperfamilie - YouTube naja dit zijn er een paar die ik opving...vooral die van jeroen 1,2 doe maar mee..die staat me nog wel bij