Ik slaap al heel lang slecht maar nu de laatste weken gewoon helemaal niet Ik lig in bed,heb mijn ogen dicht maar ik slaap gewoon niet. En echt,ik ben aan het eind van mijn latijn. Dood en dood op ben ik,ik heb geen idee hoe ik het doe om de dagen door te komen maar tot nu toe lukt het. Barst elke dag wel een paar keer in tranen uit van de vreselijke vermoeidheid maar ik kan overdag niet tot nauwelijk even rust pakken. Mijn oudste is 6 jaar en de jongste is 3 jaar en die slaapt niet meer overdag. Mijn vriend is gewoon werken uiteraard want die kan hier voor geen vrij gaan nemen. Ik heb ook zoveel pijn. Fikse indalingsweeën/oefenweeën en dan echt zo heftig soms dat ik denk dat het al begonnen is,wat godzijdank niet het geval is. Maar ik lig er wel wakker van en overdag ben ik echt een zoutzak. Voel me gewoon beroerd Ik loop bij de gyn en ik weet dat ik aan de bel mag trekken als het niet gaat en ik dmv een prik in mn bil in het ziekenhuis een nachtje of 2 mag komen bijtanken maar ik wil natuurlijk het zo lang mogelijk uitstellen. Wil graag bij mijn kindjes zijn,nog niet alles is klaar voor de komst van de baby (wel bijna maar de puntjes moeten nog op de i) Mijn vriend is een geweldige vader dus hij zou zich prima redden met de meisjes en het huishouden draaiende houden maar ik vind het nog al wat... dmv een prik uit gaan rusten in het ziekenhuis. Ik ben niet ziek,ik ben gewoon gezond zwanger alleen de energie is echt helemaal op. De hele zwangerschap kei hard gewerkt in ons huis waar we nog niet lang wonen,ook best wat op ons dak gehad wat weer stress gaf en natuurlijk ook gewoon het huishouden die door gaat en 2 kinderen die ook verzorgd moeten worden,school etc... Ik zit er echt even goed doorheen,morgen denk ik toch maar de gyn even een bellen want ik moet ook nog bevallen natuurlijk en wil niet uitgeput de bevalling in gaan en als ik door ga zoals nu dan gaat dat wel gebeuren. Bij de jongste was ik zwaar uitgeput toen de bevalling begon omdat ik te koppig was om dus de gyn te bellen. Nu was de bevalling een super bevalling maar ik ben echt maanden na de bevalling nog dood en dood op geweest en tegen een depressie aangezeten door de vermoeidheid en dat wil ik nu dus echt voorkomen. Ik wil weer gewoon een leuke moeder zijn en ja,moe zijn hoort erbij,maar ik sleep mezelf vooruit en kom met moeite de dag door. En dan lig ik eindelijk in mijn heerlijke bed en dan lig ik gewoon wakker te zijn. De nachten kruipen voorbij,evenals de dagen. Morgen ga ik bellen,zeggen dat ik gewoon op ben en zal waarschijnlijk toch een 2 daagse (uitrust) opname worden. Zie er als een berg tegen op maar nu telt even wat het beste is. Sorry voor mijn geklaag hoor maar ik moest het gewoon echt ergens kwijt. WIl mijn vriend ook niet steeds ''lastig'' vallen met mijn gepiep
meid, wat zal jij uitgeput zijn Heel akelig, ik hoop dat je even bij kunt tanken, want je rust heb je wel nodig en je energie ook nog voor je bevalling. Heel veel sterkte toegewenst, hopelijk knap je er weer even van op.
Ik nam in mijn vorige zwangerschap heel af en toe wel eens 2 tabletten paracetamol, daar slaap je ook goed op en kan absoluut geen kwaad voor je baby. Succes meid!
Ik kreeg in het ziekenhuis waar ik lang lag ivm hoge vliesscheur gewoon slaaptabletjes elke avond. Zou dat vragen, dat je thuis kan slapen. Sterkte want het is loodzwaar zo moe zijn en 2 kids rond hebben lopen nog. En het moet nog beginnen ...
Inderdaad meis vraag wat slaaptabletjes je hebt je rust hard nodig met 2 ukkies en de bevalling voor de deur. Sterkte en gewoon doen ♥
En de twee kinderen even een dagje de deur uit doen, helpt dat? Gewoon effies naar familie/vrienden/kennissen/buren/opvang brengen? Dan hoef je er niet voor naar het ziekenhuis, om uit te rusten