tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door babytje, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    Hey dames,
    Misshien kunnen jullie mij helpen.
    Ik heb het matrasje van het ledikantje van zolder gehaald en zit aan 1 kant schimmel in. Heb m al behandeld met soda maar het wil er niet uit.
    Is er iemand die weet wat je hier tegen kan doen, of zal ik toch een nieuw matrasje moeten kopen. Ik weet namelijk niet of het schadelijk is voor de baby, ook al is de schimmel zelf al dood.
     
  2. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb geen idee of je het er nog uit kan krijgen of dat het schadelijk is. Ik zou alleen voor een nieuw fris matrasje gaan, maar kan natuurlijk niet in iemand anders portemonee kijken. Snappie. Groetjes
     
  3. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Persoonlijk zou ik hem gewoon weggooien. Zo duur hoeven ook goede matrasjes helemaal niet te zijn.

    Groetjes Daphne
     
  4. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik zou het zelf ook niet meer doen, je kunt enkel het oppervlak schoonmaken, niet binnen in. met een nieuw matrasje weet je zeker dat je goed zit en ze hoeven inderdaad niet zo heel duur meer te zijn.
     
  5. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    lijkt me niet zo gezond die nog te gebruiken ik zou een nieuwe halen.
     
  6. Beccaatje

    Beccaatje Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    volgens mij heb je voor 20 euro bij de prenatal al een neiuw matras, dan elders vaak nog goedkoper. Ik zelf zou het niet gedaan hebben hoor.
     
  7. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik zou niet weten hoe je het eruit zou moeten krijgen. Ik zou het ook niet eens proberen en gewoon een nieuw matrasje kopen. Weet je tenminste zeker dat het niet schadelijk is voor je kindje en het idee vind ik ook een stuk frisser.
     
  8. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou een nieuwe kopen als ik jou was, schimmel is namelijk erg hardnekkig, je krijgt het bijna nooit helemaal weg.
     
  9. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Absoluut een nieuwe kopen!
     
  10. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Voila, lijkt me duidelijk....hihi
    Dat wordt shoppen! (naar he ;))
     
  11. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik had zelfook al meer het gevoel een nieuwe te halen! Dus dat doe ik dan zeker! bij leenbakker zijn ze ook niet zo duur! tenminste dat hoorde ik.BEdankt voor de doorslaggevende adviezen !
     

Deel Deze Pagina