Wat ik en mijn ex ooit bij iemand geflikt hebben is haar gloednieuwe auto verplaatsen. Ik heb haar de hele tijd bezig gehouden zodat ze niet in de gaten zou krijgen dat haar sleutels meegenomen werden terwijl mn ex zogenaamd naar de winkel moest. Ze ging na een tijdje weer weg en nog geen 3 min later stond ze overstuur, panisch, bleek en huilend voor de deur..we hebben het haar pas verteld toen ze van plan was de politie te bellen ..best zielig en gemeen wel maar ooooh zo leuk
Flientje: wat moet dat een ontzettend melige toestand zijn, jullie en die vrienden van jullie. Hahaha, echt leuk zulke dingen.
Hmm das wel flauw. Ik heb zo'n collega die ligt helemaal in een kreuk als ie je laat schrikken, op je linkerschouder tikt terwijl ie rechts van je staat. Hersenloze humor is leuk! Maar als het mannen zijn: vershoudfolie over de wc bril (wel bij hen thuis! Niet bij jezelf!). Dat zie je nl. niet...
Ja, zeker wel hoor! Man, je staat te kijken als ze om 4 uur 's ochtends met kaarsjes aan je deur staan om je ontbijt te brengen. En dan te bedenken dat ze 170 kilometer in de auto hebben gezeten. Mijn man kent ze bijna zijn hele leven al, hebben zelf geen kinderen en leven nog ''vrij'' Dan is het toch wel heel leuk (zeker voor mijn man) als ze nog met zulke streken aankomen. Echte vriendschap!
O gatver, beter van niet... Maar ik ga me wel helemaal bestieren van het lachen als één van die twee zich volledig ''in de zeik neemt!''
ik heb ooit voor iemand op die pagina's van allesgratiz.nl alllllllllllllllllles aangevraagd wat ik kon en naar huis van een vriend laten sturen die zat op gegeven moment te smeken of ik wilde stoppen, want zijn brievenbus zat steeds vol met reclame voor dakramen, tampons, creme's etc