Hallo Allemaal, Ook ik ben hier nieuw, en stel me graag even voor. Nog even niet met naam en toestand, dit omdat niemand in onze omgeving weet van onze stille wens. Ik ben op dit moment een Hele gelukkige (blije) vrouw van 21 jaar. Al een aantal jaar ben ik in mijn hoofd erg bezig met het "zwanger zijn" "zwanger worden" etc. Altijd geïnteresseerd in de verhalen, en ik begin te stralen bij de gedachten dat wij er zelf aan konden beginnen. Mijn vriend moest erg wennen aan het idee dat ik er zo mee bezig was, hij had de wens wel, alleen als hij iets ouder zou zijn. Na maanden proberen het onderwerp in het openbaar uit de weg te gaan werd het in mijn hoofd alleen maar erger, de verlangen! Ik ging nog meer opzoek naar informatie op het internet, en wanneer ik hoorde van vrienden/oude klasgenoten dat zij in verwachting waren werd ik zelfs een beetje jaloers. Nu na een hele lange tijd wachten is het dan zover. Vandaag neem ik mijn laatste pil (laatste van de strip). En o wat ben ik blij, gelukkig, en tegelijkertijd zo zenuwachtig. en nu is het maar afwachten, en tot die tijd lezen we hier vrolijk verder...
Dankjulliewel! Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar o wat hoop ik dat onze wens snel in vervulling gaat!