hoi, wij hebben een xadventure kinderwagen, nog maar 7 weken in gebruik. nu zijn de banden zacht en willen ze oppompen. mar dat gaat niet met de fietspomp, ook niet met een frans ventiel. hebben we hier een speciaal nippeltje voor nodig oid? hoe doen jullie dat?
ik doe het bij de beninepomp die van mij is een auto ventiel. heb er ook een pompje bij gekregen maar die heb ik nooit gebruikt woorden naast een pomp.
Wij doen het met de fietspomp en een speciaal nippeltje. Het is wel een Mutsy, maar volgens mij zit er niet zoveel verschil in met banden oppompen. Ze zeiden ook al in de winkel dat dat pompje wat erbij zit, weinig doet.
Wij hebben een Quinny en idd een speciaal nippeltje nodig. Als mijn banden zacht zijn loop ik er even mee langs de fietsenmaker, neem het nippeltje mee en hij pompt ze voor me op. Misschien een tip?
waar zou ik zo'n nippeltje kunnen krijgen? de babyzaak is 40 minuten rijden..... hopelijk verkoopt de fietsenmaker ze, die zit bij ons in het dorp. wel een gedoe hoor!
Je kunt ze inderdaad bij de fietsenmaker halen, scheelt weer. Maar daar kun je ze ook op laten pompen.
Ik heb zelf een pompje voor mn Quinny, maar anders kan het altijd nog bij de fietsenmaker of benzinepomp.
ik loop naar de fietsenmaker en die pomt ze gratis voor me op. woon er 2 minuten vandaan dus dat scheelt dan weer
bij quinny zat er een pompje bij maar anders gewoon bij een tanksstation oppompen. in het boekje van quinny staat dat ik de banden met 1,7 bar mag oppompen
Bij de halfords voor nog geen twee euro kan je een opzet stukje voor op je fietspomp kopen. anders inderdaad bij de benzinepomp. Onze x adventure heeft een autoband ventiel.