Goede morgen allemaal, nou ja voor jullie dan, niet voor mij persoonlijk. Na een misselijk begin van de dag op de badkamer wil ik na 2 dagen ziek zijn weer eens gaan werken, tja dat thuis zitten dat is niks voor mij maar ja bij buikgriep kan je beter niet gaan werken, dan steek je iedereen aan en we hebben nog een zwangere op het werk rondhuppelen en dat wil je iemand niet aandoen he. Maar ja na die moeilijke start me eindelijk aangekleed, de kannen van MvM onder de carport klaar gezet, mijn tas binnen gepakt en de autosleutels. Klaar om te vertrekken, jaja dat dacht je. Ik stap de auto in, klik het radiofrontje op de speler en draai de sleutel om......grrrr grrrr grrrr getver hij start niet..... accu leeg vermoed ik. Dus weer uit de auto naar binnen waar het wel lekker warm is de garage gebelt, die komen dadelijk dus langs om te kijken of ze het snel kunnen verhelpen, he ik baal hier wel zo van he! Maar ja ik had me nog niet beter gemeld dus vandaag laat ik het zo wel. Ik baal als een stekker als ik niet vertek laat gaan vanwege de misselijkheid is er wel wat anders dat me dwars ligt. Groetjes Mamalieske
hihihi mamalieske, even een hart onder de riem steken! Lekker thuis blijven vandaag, tis toch veel te koud voor mama in spe om in koude automobiel te zitten! Lekker nog even een dagje op de bank kruipen met dekentje, tv aan en nog even relaxen hoor, morgen is er weer een dag en dan mag je het hele ritueel nog een keer overdoen. Hopelijk start de auto dan wel! xx
je auto vertelt je iets..... Lekker slap hangen op de bank, terwijl iemand anders zich druk maakt om/met de auto.... ! Beterschap!
Als ik jou was zou ik deze week gewoon lekker uit zieken, want anders zit je met kerst met buikgriep, en dat is wel even minder. Beterschap.
Heb voor de rest van de dag nu echt het gevoel: bekijk het maar! Voelde me al depri en onzeker en alles op een hoop, dus ben maar thuis gebleven, da auto word nu gemaakt en morgen gaan we weer met frisse moed proberen het werk te bereiken.