dood muisje op mijn fietszadel

Discussion in 'De lounge' started by Ninetje, Jan 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    nah lekker dan!

Enige tijd gelee heb ik mijn verhaal gedaan over de buren ruzie.

Sinds kort zijn dan ook de pesterijtjes begonnen.

Al meerdere keren heeft er een taxi aan de deur gestaan, is mijn fietsband lekgestoken en vanmiddag toen ik boodschappen wilde gaan doen...

Lag er dus een heel klein bruin muisje netjes op t midden van mijn zadel.

Gezien ik in een flat woon, de muisjes nog steeds niet dood uit de lucht komen vallen en ook niet meer springen als ze zijn gaan hemelen...

Mag er dus geen twijfel over bestaan dat dit arme kleine beeske met opzet op mijn zadel is gelegd.

Ik kan niet hardmaken dat het bij hen vandaan komt maar gezien alles is begonnen na mijn boze brief aan hen...ik de buurman net daarvoor met een rood hoofd langs me heen had zien lopen...

Ik wilde het arme beestje eerst bij hen in de brievenbus gooien, maar heb ervoor gekozen het in het gezamelijke tuintje te begraven...

Politie heb ik al gebeld en die zeiden, ach mevrouw das vast een kwajongens streek, oude mensen soen zoiets toch niet :rolleyes:

Ik weet wel beter!

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Nou ja zeg, alsof oudere mensen per definitie braaf zijn en zich weten te gedragen. Rare reactie van de politie. Snap wel dat ze misschien weinig kunnen maar dat het perse jeugd zou moeten zijn geweest .....
    Dood muisje is trouwens irritant maar ach. Lekke banden en taxi aan de deur zou ik heel vervelend vinden. Sterkte met zulke buren.

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    Ben je blij mee met zulke buren.Pfffff
    Liefs Lydia

4. Niet meer actief

Sjeesus Ninetje....wat een misselijke 'grappen' zeg. En ach arme, dat muisje, laten we hopen dat het een natuurlijke dood is gestorven :(
    Lekker klaar met zo'n buur en zo'n politie :(

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    2 boterhammen kopen, een marsepijnen muisje ertussen leggen en bij ze in de brievenbus doen, gnehehehe....

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat dacht je van: negeren!
    Lijkt me veel vervelender voor hun.
    Elmo

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Ntuurlijk doen oudere mensen dit soort misselijke dingen ook!

En dat de politie zo reageert tja, ben benieuwd hoe ze reageren als ik hun slot vol met secondelijm spuit! Ik bedoel...ik ben een volwassen vrouw en nog eens zwanger ook...die doen dat toch niet! ;)

Ben het ondertussen wel beu en ga tegenacties beginnen..of gewoon blijven negeren?

Overigens denk ik wel dat t muiske een natuurlijke dood is gestorven, het lag er lief bij, alsof t sliep alleen keihard...

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    das natuurlijk wel zo elmo...

Maar moet ik dit dan maar gewoonweg over me heen laten komen?

Taxi laten komen vind ik tot daar aan toe..maar een dood beestje op mijn zadel...dat gaat me dan net ff te ver

9. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    haha renate volgens mij ben jij door en door slecht hahahah ;)

en ninetje anders weet ik er ook wel een pindakaas beetje aanmengen met water in een wc propje douwen en zo huppatee in de brievenbus hahah

ojee laat ik me ook van me slecht kant zien :evil: :oops:

maar goed even volwassen nu :rolleyes:
    Tis jammer dat je ze niet op heterdraad kan pakken tenzij je de wacht gaat houden en tja politie wat moet ik daar van zeggen, hier bij ons helpen ze ook niet en dat terwijl de jonge lui lopen te blowen in de kelderbox en dus zo mijn huiskamer binnedrijft waar ik dalijk niet de kleine in wil liggen en het enige wat ze zeggen is '' we maken een extra rondje om uw huis'' :rolleyes:

tja politie moet je groete vriend voorstellen :(

10. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam

hahahahha :)

11. Niet meer actief

nou, gelukkig van dat muisje....dat het vredig is gestorven :(
    Ik ben het eerlijk gezegd helemaal met Elmo eens. Laat je niet verleiden mee te doen aan hun kinderachtige treiterij. Dan verlaag je jezelf ook nog eens. Nee joh, ga er lekker bovenstaan en negeer hun 'fratsen'.
    Dan is de lol er voor hen binnen de kortste keren af en heb je jezelf ook niet verlaagd tot een dergelijke lage rotstreken.
    Misschien wel gewoon melding van blijven maken?!

12. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Het blijft irri maar ik zou het toch echt negeren!

Wat een stelletje kleine kinderen zeg :(

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    politie doet er toch niks aan...het verweer was eerlijk waar,

Ach mevrouw die oude mensen zullen zoiets toch niet doen...

Ik weet niet of ik t nog wil en kan negeren hoor.

Erheen gaan is geen optie want dan zit ik straks echt bij meneer agent op schoot ;)

14. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Hee Ninetje...nog een leuke....koop een visje op de markt en spijker hem bij hun deur, waar ze hem niet snel zullen vinden (verstopt dus), vast.

Gaat lekker ruiken....en mogen ze zelf zoeken waar dat nou vandaan komt!

15. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    hahahahah...hmpf

16. Niet meer actief

Misschien die oudjes eens op de man af vragen of ze je misschien iets willen vertellen, of er hen iets dwars zit? 8)

17. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    Gewoon negeren! Dan is de lol er voor hun gauw van af.

Wel vies zeg, een dode muis op je zadel..... :(

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    K vond t eerder zielig voor t arme beestje...

Op de man af vragen is echt geen optie...ik sta nl al op springen en dan hebben ze me waar ze me hebben willen...

Tegen acties zijn laag en kinderachtig...maar wel leuk! :oops:

19. Niet meer actief

Er over nadenken kan al net zo veel opluchting/bevrijding geven hoor. Weet je, klinkt misschien heel zweverig, maar stuur die mensen in gedachten gewoon iedere dag een beetje LIEFDE.
    Wedden dat het stopt, al die onzin?

20. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,270
    6,801
    113
    Documenteer alles wat ze doen. Het liefst met foto erbij. Steeds aangifte blijven doen.

Zo komt er een dossier. Als er dan iets ergers zou gebeuren ( afkloppen natuurlijk, ;) ) sta je sterker en zal de rechter het niet als eenmalig afdoen, maar herhaaldelijk gepest.

Misschien kun je zelfs smartegeld uiteindelijk krijgen.

En je bent ook nog zwanger...., zieke mensen hoor, :confused:

Share This Page