vaag kan ik me daar wel iets van herinneren volgens mij. dat ging toch om pedofielen? (groep meiden 14jr)
was nog in opspraak omdat ze zich afvroegen of he wel kon tegenover die pedofielen....omdat het op tv kwam....
Ik heb t gisteravond gezien, echt heftig. Dat ze nog niet verhuisd is kan ik me wel voorstellen, dat moet maar net kunnen he. Ook in Amerika is de huizenmarkt en hypotheken enzo behoorlijk ingestort, dus zo makkelijk verhuis je niet. Maar dat messenblok waar die messenslijper van mist zou ik toch echt geen seconde op mn aanrecht willen houden hoor!
Dat dacht ik ook toen ik het keek. Dat zou toch wel één van de eerste dingen zijn die ik weg zou doen. Logisch dat het tapijt vervangen was, maar dat messenblok.. akelig idee. Ik denk dat ze wel weg zou zijn uit dat huis als ze kon? Weet niet hoe de situatie in Amerika voor haar is. Maar mijn eerste ingeving is wegwezen uit dat huis. Ze wees de plek aan waar het gebeurde.. bij de bank. En ik dacht meteen "dan kun je toch niet op die bank zitten (en evt. tv kijken) zonder er telkens aan te denken. Lijkt mij vreselijk