verder wel een tranentrekker zeg. toen ze zeiden dat ze dan 3 kistjes uit moesten kiezen, niet 1, maar meteen voor al hun kinderen... pff maak het maar mee
ik dacht al, een meereiïge drieling helemaal spontaan en door de anticonceptie heen. DAT zou echt een wonder zijn! Maar ik zit hier echt met kippevel te lezen, wat een verhaal! Dit wens je je grootste vijand niet toe
ik heb het ook gezien gisteren. Had echt overal rillingen en kippenvel toen ze vertelden dat ze nu een drieling hadden gekregen. Hoezo een wonder. Lefs
Ja, ik zag die aflevering vorige week in de avond voorbij komen. Heb het uitgezet, want vanaf het moment dat ik die ouders over hun kinderen zag praten heb ik volop zitten janken. Heb er geen oog van dicht gedaan en het staat nog steeds op mijn netvlies gebrand. 3 prachtige kinderen, zo ineens...
Het is deze afl The Worst Days of Their Lives and the Miraculous Twist of Fate - Oprah.com Nu nog ergesn de herhaling vinden seizoen 25 aflevering 32
Ohh, wat een mooie kinderen, wat is het leven soms hard. Ik zou gek worden als mijn kindjes iets overkomen zal.. Wel heel erg moo dat ze zwanger is van een drieling. Wow, dat is wel erg bijzonder. Ik ga het maar eens terugkijken op het internet.
Wow heb een enorme brok in mijn keel en tranen in m ijn ogen, wat verschrikkelijk en ook bijzonder mooi tegelijk en geweldig dat die kindjes de 2e naam van hun broertje en zusjes hebben gekregen!!! pfff verschrikkelijk!
Ik zit het nu op youtube te kijken YouTube - Coble Family on Oprah 10/25/10 (Part 1) Deel 1 net afgelopen en ik zit nu al met tranen in mn ogen!
Ik heb het ook gezien... met tranen in mijn ogen gekeken... wat een bijzonder verdrietig maar ook bijzonder mooi verhaal!
vreselijk als je zoiets moet meemaken.......... hartverscheurend....... had beter niet kunnen kijken, lig nu ws vanacht wakker er steeds aan te denken.....
Ik zag de naam van deze topic en ik wist gelijk over welke aflevering het ging! Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn om je 3 kindjes kwijt te raken op die manier! Maar wat ongelooflijk mooi dat ze een drieling gekregen hebben!!!
Ik heb het net gekeken via youtube, en idd heel erg aangrijpend. Wat een nachtmerrie. Alleen balen van dat laatste deel, dat dat er niet opstaat.