Oprah !!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saraah, 26 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Oprah vandaag....(26 jan )

    ik heb die aflevering nu al 3 keer gezien, maar het raakt me nog steeds...

    in het kort:
    Een vrouw getrouwd met haar man...wordt op een dag neergeschoten door haar man...IN HAAR GEZICHT....!!!!
    op wonderbaarlijke wijze overleeft zij dit, haar moeder was op dat moment ook aanwezig, die werd ook door haar man beschoten, in haar buik, die heeft het echter niet overleeft...
    De vrouw haar gezicht was eraf geschoten...LETTERLIJK...haar rechteroog, neus, kaak, een deel van haar schedel, keel...alles was weg...ze kon niet ademen omdat er stukjes bot van haar schedel, kaak etc... in haar longen zaten doordat haar keel was opengeschoten....maar toch had ze het overleeft.


    De reden van haar man om dit te doen:
    Hij was haar al jarenlang aan het terroriseren, doormiddel van bedrijging,(als je je niet gedraagd doe ik je wat aan), doormiddel van haar slaan, emotioneel kleineren...ze mocht geen rokken of strakke broeken meer aan, alleen maar jogging kleding....tot op een dag, dat hij van zn werk kwam... hij doordraaide en hij, haar en haar moeder neerschoot....

    dit is toch een verschrikkelijk verhaal.... Als je deze vrouw nu ziet... ze heeft nog steeds geen gezicht, geen neus,mist en oog... ze heeft na het ongeluk tijden niet kunnen praten, totdat ze een apparaatje in haar keel kreeg en opnieuw moest leren praten.
    De doktoren zijn bezig om haar gezicht te reconstrueren, maar mooi zal het nooit worden, en je zal het altijd kunnen zien....

    Arm mens...!!!
     
  2. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik heb het ook gezien ja. Ik vind het zo dapper van haar dat ze op tv durft te komen.
     
  3. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    heb de aflevering ook gezien is echt verschrikkelijk.

    groetjes Talia
     
  4. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ik heb het idd ook gezien....echt heel verschrikkelijk!
    Vind het heel knap dat ze dit op tv durft te laten zien, zeker in een show als Oprah.
     
  5. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat vreselijk!
    Moedig van haar om daarmee op tv te komen.
    Ik hoop dat haar man NOOIT meer vrij komt, zo iemand zal nooit veranderen.
     
  6. carlijn

    carlijn Actief lid

    24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Ik heb gisteren ook gekeken. Tja, en het erge is dat dit soort verhalen bedoelt zijn om andere vrouwen te waarschuwen. Maar ik weet dat elke vrouw die mishandeld wordt in haar relatie heel lang doorgaat en maar blijft hopen en denken dat het goed komt en dat hij er eigenlijk ook niets aan kan doen....etc. Gelukkig worden de mogelijkheden in nederland om mishandeling binnen relaties aan te pakken steeds beter. Je in je eigen huis niet veilig voelen is het ergste wat er is. De wereld buiten is al gevaarlijk genoeg.
    Groet, Carlijn
     
  7. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ja ik heb het gezien... verschrikkelijk, ik heb vreselijk veel respect voor haar. ik had het niet gedurfd om op tv te komen
     
  8. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    He bah, wat een rotvent!
     
  9. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb het gisteren ook gezien (2e keer) echt verschrikkelijk!
    er is ook een jongen in amerika die in z'n hooft geschoten is en de helft van z'n schedel en hersenen moet missen!
     
  10. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    hmmm, ik heb het niet gezien maar het klinkt wel heel erg zeg. Zoiets kan je je toch niet voorstellen, vreselijk gewoon, maar enorm knap van die vrouw dat ze haar verhaal op tv heeft verteld!!
     
  11. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    De herhaling komt vanavond toch? Ik zal wel even kijken wat een emotioneel verhaal zeg.. Met die hormonen word het een hele klus om naar te kijken..
     
  12. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nee...het is van gister..!!

    vanacht komt er een herhaling van een aflevering van dames die vreemd gingen, en swing partners....
    ook niet zo fraai om te zien eigenlijk...wat mensen toch niet allemaal doen....maja..ik mag niet zomaar oordelen...denk ik dan maar.!!
     
  13. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    o dat vind ik niet zo leuk om naar te kijken ( niet dat ik van leedvermaak hou) maar ik was wel benieuwd naar de reden waarom zo'n vrouw bij zo'n man blijft moet er niet aan denken..
     
  14. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja....ze was voornamelijk bang voor hem, omdat hij dreigde haar familie te vermoorde als ze niet bij hem bleef ... zo zijn er natuurlijk genoeg andere vrouwen die ok bang zijn en met die rede bij hun man blijven.... maja voor haar is de prijs dat haar gezicht eraf is geschoten :(... dus nu zullen die vrouwen misschien toch maar WEL weg gaan !
     
  15. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik hoop het maar ik denk het niet.. Ik kan het me niet voorstellen.. gelukkig maar!
     
  16. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    In één woord: VERSCHRIKKELIJK.....
    Gina
     
  17. Niet meer actief

    vreselijk gewoon dat zulke dingen gebeuren op de wereled he
     

Deel Deze Pagina