Welke tekst is leuker en meer pakkend voor de uitnodiging van ons zoontje naud.. Ik word 2, vieren jullie mee? Op 16 maart van 2 tot 5 gaan wij keten, Kun je niet komen? Laat dat mama voor 1 maart even weten.. ik word 2, vieren jullie mee? Van 2 tot 5 eten wij taart, laat mama even weten of je me eet voor 1 maart
Ik vind dit vooral een leuk typfoutje Ik hoop dat de gasten je zoontje niet gaan op eten hoor Maar ik vind 2 ook leuker, dat keten is wel grappig.
Ik vind de 1e het leukste. Zou alleen geen komma gebruiken en dan daarna een hoofdletter! Dan zou ik zetten: op 16 maart van 2 tot 5 gaan we keten! Kan je niet komen, laat je het dan even voor 1 maart aan mama weten?
Ik vind de eerste leuker, bij die 2de kan het ook zijn dat mensen denken mee te mogen eten met het avond eten
Maar dan zou ik eet nog van kunnen maken .... Van 2 tot 5 eten we taart, laat mama even weten of je een stukje mee eet voor 1 maart
Ik word 2!! Vieren jullie mee?? Het feest is op 16 maart, van 2 tot 5 is er taart. Laat mijn mama voor 1 maart even weten, of je een stukje mee komt eten... Nav je eigen tekstje hiervoor, heb ik mijn tekst even gewijzigd... Vind je het zo wat??
#2, maar dan met 'mee-eet', met koppelteken dus Ik vind het zelf altijd vervelend als mensen vragen om je af te melden, alsof je verplicht bent om te komen en een goede reden moet hebben om niet te komen. Maar dat kan aan mij liggen hoor, ik ben nogal allergisch voor verplichtingen.
Nee zo bedoel ik dat helemaal niet, komt dat zo over? maar wil wel graag weten hoeveel taart enzo ik in huis moet hebben.. We nodigen ruim 40 volwassenen en 12 kindjes uit, als de helft niet komt scheelt me dat heel wat inkopen
Ik vind het heel normaal dat je even laat weten als je niet komt. Als ik kijk naar mijn dochter, die wordt bijna 5, die zou toch wel een beetje teleurgesteld zijn als er opeens niemand komt en ze weet dat niet van tevoren. En het is een kleine moeite denk ik. Ik verplicht het niemand maar ik vraag er ook wel om. Wij nodigen ook bijna 35 volwassenen uit en met hun ongeveer 11 kindjes. Ik vind het helemaal niet erg als de helft niet komt, maar het scheelt inderdaad wel of ik 1 of 2 taarten moet bestellen e.d. Krenterig? Misschien, maar het is al best duur en zeker als we er dan 1 voor niets hebben besteld. Ik zou voor tekst 1 gaan en dan inderdaad zoals ze hierboven zeiden wb de komma en hoofdletter. Die vind ik pakkender.
Fenneke, Oh ja en volgens mij leg je het jezelf op dat je een goede reden moet hebben om af te melden. Dat zegt toch niemand? Van mij mogen ze ook gewoon niet komen omdat ze geen zin hebben. Prima, kinderverjaardagen zijn druk en daar is niet iedereen fan van. Maar je mag gewoon afzeggen zonder reden hoor. Ik denk dat je het zo zelf groter maakt dan het in werkelijkheid is (al kan ik natuurlijk niet in jouw familie- of vriendenkring kijken, maar hier gaat het niet zo).