Hahahahaha die is leuk! Ach ik ben het ook met de baby eens ik heb zelf ook al 30 jaar kunnen slapen dus jah!
Ben ik de enige die hem niet leuk vind? Ik snap dat het grappig bedoeld is maar de onderliggende boodschap is dat baby's manipulatieve wezentjes zijn die je maar moet laten huilen vanaf zes maanden. Nee, niet mijn ding.
Je kan natuurlijk ook alles zo zwaar zien. Ik zie mijn kind dus echt niet zo, maar een beetje humor mag toch wel?
Ja Queen, nu laat ik ook echt vanaf dit bericht mijn kind maar gewoon lekker huilen. HIJ DOET HET EROM. As if... het is gewoon leuk. Wie gaat dit nou serieus nemen?
alsof mijn zoon het geschreven heeft haha. echter begin hij er al meteen mee dat elke uur wakker worden en hield het vol tot 2 jaar
Hahahahaha. Hij is erg leuk. Gelukkig niet herkenbaar hier, maar er zijn baby's die dit vast met elkaar hebben afgesproken.
Hihihi ooooohhhhhh nou dan snap ik mijn kleine man ook opeens beter, het is een verbond tussen de babys onderling
Like! Ik heb van die oorkappen besteld voor mijn dochter tegen de herrie van de carnavalsoptocht, koninginnedag etc. Ik denk dat ze de komende tijd ook maar op moet bij het kdv, zodat ze dit verhaal niet hoort. Tot nu toe slaapt ze door namelijk *afkloppen*.
Oeh kon de kleine nog maar net op tijd afwenden voor hij het kon lezen! hij mag voorlopig niet meer op zp! Maar heb met een smile zitten lezen, echt te leuk dit.....