Ik heb nu trouwens wel gestemd, haha, maar wel op de foto die mij het meest aansprak. Geen idee of het van iemand is die hier 'trouw' post.
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Heb je weer wat te doen Staat overigens gewoon op de homepage van ZP, daar kan je niet overheen lezen toch?
Ik heb ooit gewonnen maar nooit iets ontvangen overigens.. Naar mijn idee ging het toen wel eerlijk Mijn zoontje is inmiddels 5
Tja... Ik stem alleen op iemand die hier toch al een tijdje meeschrijft. Dus ik kijk altijd eerst hoeveel berichten iemand heeft. Ik stem nooit op iemand die geen berichten heeft geplaatst.
Als ik in de adresbalk de 'Z' typ, komt er meteen een link te staan naar het subforum 'zwangerschap' (of het onderdeel waar ik de afgelopen tijd het meest gekeken heb). Die homepage zie ik dus nooit
Ik heb bij de babyfoto' s gekeken en er staan er 5 bij met 0 berichten. Jullie betichten ts van een verkapte oproep om stemmen, maar jullie vinden het wel normaal dat zo'n deelnemer al haar facebookvrienden etc mobiliseert.... ik vraag me als dat kan ook af waarom je dan geen oproepjes hier mag doen gewoon ik bedoel, whats the point.... Gezien de reactie op ts denk ik dat er hier ook een verleden van ts op zp van invloed is, net zoals er op bijvoorbeeld minishop ahollic vaak meteen fel gereageerd wordt? En voor ts, ik ben bang dat je alleen enige indruk maakt en geloofwaardig overkomt bij de meesten als je je terugtrekt uit de fotowedstrijd.....
Nou dank je. Dat is het probleem hier op dit forum. Sommige mensen zijn nu eenmaal op reltopics uit ofzo, heel jammer. MENSEN, IK VRAAG NIET OM STEMMEN!!! Het is toch verdorie logisch dat mij dit opvalt aangezien ik al maanden meedoe? Dan ga je toch op een gegeven moment afvragen waarom er sommige mensen met 0 ppsts vandoor gaan met de winst? Als je er zelf niet aan meedoet of zelfs nog nooit van hebt gehoord, kan je je er ook niet druk om maken. echt jammer van sommige hier dat ik dus niet eens een normaal topic kan beginnen met de vraag om eerlijk te stemmen. Als ik dus niet had meegedaan dan was het allemaal niet zo uit de hand gelopen. Gelukkig zijn er nog dames die het wel snappen en niet gelijk kwaad denken.
Ik heb mijn tabblad vastgepint en kom dus altijd uit bij het forumgedeelte waar ik de vorige keer gestopt ben met lezen. Heb de homepage al maanden niet meer gezien Maar danku!
Joh, niets van aantrekken hoor. Dat gezeik altijd. Ik zal niet zeggen dat ik dit topic ook hoognodig vond, maar om nu meteen te roepen dat TS op deze manier 'om stemmen vraagt'.. G's.
Heb bij jou ook het idee niet omdat het dit keer om de stemmen gaat. Maar om hoe het gaat. Ik snap je wel zeker en je bent niet de eerste die zo iets post er zijn er meerdere geweest die wel eens een topic geopend hebben om het stemmen. Het stemmen is niet transparant. Maak het transparant wie er gestemd heeft bijvoorbeeld en op welke foto. dan kun je zien of er veel gestemd woord van uit niet leden of leden die zich alleen daar voor aanmelden de meeste leden ook de stillen reageren wel eens.
Me terugtrekken ga ik zeker niet doen. Dit heb ik eerder al gedaan om een punt te maken in de hoop dat meerder zouden volgen en het Beheer actie zou ondernemen maar dit hielp niet. Wel heb ik mijn handtekening weggehaald. Weliswaar had ik dit al vaker als ik meedeed maar nu blijkt dit verdacht. Voor zover ik weet, heb ik geen verleden hier. Ik ben juist niet zo'n reller en kwam juist op voor mensen als minishopaholic omdat ze geen topic meer kon openen zonder afgebrand te worden. Nogmaals dank voor je bericht. Blijkt maar dat er maar weinigen zijn die niet gelijk van het slechtste uitgaan.
Ik ben het met je eens dat het eerlijker zou zijn als je niet zou kunnen zien welke ZP-er de foto heeft ingezonden. Maar aan de andere kant, who cares wie zo'n stomme babyverkiezing wint op ZP?! Ik begrijp dan ook oprecht en serieus niet hoe je je zo druk kan maken hierover?
Eerlijk is het indd niet, gaat vast wel bij meer dingen zo. Er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken. Mij boeit het niet wie er wint. En als je er zelf graag een wilt kan je hem altijd kopen.
Ja ik maakte me er druk om. Dat ben ik. Maar nu heb ik al spijt want maak me drukker om de manier waarop ik nu word weggezet. Ik ben niet zo! Ik ben eerlijk en het frustreert me dan ook als ik op zo'n manier word weggezet. Ik moet daar boven staan maar het is niet leuk. Ik weet wat mijn doel was met dit topic en ik ben blij te zien dat er mensen zijn die hebben gestemd op de in hun ogen mooiste, liefste, vertederendste foto.
2g4e jammer dat je zo word aangevallen Ik snap je punt wel. Ik kijk er heeeel soms op en kies dan echt de foto die het leukste is. Niet de naam of hoeveel stemmen. Ik kijk dus ook niet of degene "nieuw" is of iemand die er al jaren is. Maar dat mensen denken dat je nu stemmen wilt vragen is ook grote onzin want ze drukken toch zelf op die knop, kunnen ze ook niet doen jij vraagt nergens om.
Ik kijk uit principe nooit naar dit soort acties. Ik ga dus ook niet stemmen. Edit: even gekeken. Wat een tijdsverspilling om naar buiken en baby's van mensen die ik toch niet ken te kijken. En de meeste springen er nou ook nog eens niet uit qua kwaliteit.