30 jaar cel geëist tegen Van der Sloot

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jel, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

NOS Nieuws - 30 jaar cel geëist tegen Van der Sloot

Het Openbaar Ministerie in Peru eist 30 jaar cel tegen Joran van der Sloot (24). Hij wordt verdacht van de moord op de 21-jarige Stephany Flores, die in mei vorig jaar dood werd aangetroffen in een hotelkamer.

Ook eist het OM een schadevergoeding van ruim 50.000 euro, die Van der Sloot moet betalen aan de ouders van Stephany Flores.

Op videobeelden was te zien dat Van der Sloot na de dood van Flores de hotelkamer verliet. Hij sloeg op de vlucht en werd vier dagen later opgepakt in een taxi in Chili.

Zijn advocaat zegt dat het geen moord was, maar doodslag. Van der Sloot zou Flores hebben doodgeslagen tijdens een ruzie, die was onstaan toen zij in zijn computer had gezien dat hij verdacht werd van de verdwijning van Natalee Holloway op Aruba.

Hoewel de eis nu bekend is, moet het proces nog beginnen. Staat de rechtszaak eind december niet in de steigers, dan moet Van der Sloot worden vrijgelaten.

2. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Te weinig, we hebben het over een mensenleven.

Ziek gastje is het, ik ben helemaal niet van de vooroordelen. Maar bij hem loopt het sick-minded zijn, van zijn gezicht af.

3. Jel

Jel Niet meer actief

Inderdaad, en eigenlijk zelfs twee mensenlevens, aangezien ik wel zeker weet dat hij Natalee ook vermoord heeft.

4. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ja daar ben ik ook wel aardig van overtuigd idd.

Hoop eigenlijk helemaal op niets voor hem, enkel de hel die de familie van de meisjes door heeft moeten gaan, qua gevoel, angst en valse hoop.

5. Dana

Dana Niet meer actief

30 jaar, kan ie met zijn 50ste (ongeveer, weet niet hoe oud ie nu is) nog zieker uit de gevangenis komen, hij is zoooo ziek en daar bovenop nog eens ontzettend arrogant, psychopatisch, die veranderd niet.......

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

veul te kort. opknopen die gast. hoeven we er ook geen belasting meer voor te betalen. wegwezen met zulke types

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Nog steeds jammer dat ze hem maar voor 1 moord aan kunnen klagen. Aangezien het volgens mij wel duidelijk is dat hij er minimaal 2 heeft gepleegd.

Ik ben niet snel met mn oordeel over mensen maar joran geeft me echt de kriebels... Die ogen stralen iets uit waardoor echt al mijn haren recht overeind gaan staan. Brrrr...

Deel Deze Pagina