Heel verlvelend. Mijn man heeft het ook niet meer. met zijn ex heeft hij 2 dochters. (zij heeft ook alle contact met hem verbroken en reageert letterlijk nergens op) Zij heeft alles en hij krijgt niets. Hij heeft heel weinig foto's van ze van toen (bij elkaar op 2 handen te tellen), geen geboortekaartjes, alleen de geboorte akte en erkenning van de kinderen en een paar losse foto's die hij op de kazerne had. Ik weet ook niet zo snel hoe je deze op de kop kunt tikken. Als ik je had kunnen helpen had ik dat zeker gedaan. Ik zie hier wat het met iemand doet. Ik denk dat het met zoeken op internet misschien nog wel ergens het kaartje te vinden is, alleen dan nog met alle gegevens er op... Balen !!
Jee balen zeg! Snap alleen niet zo dat je eigen moeder haar kaartje niet af wilt geven. Dat zou toch probleem moeten zijn. Destijds ook geen stapeltje extra kaarten af laten drukken??
Het is niet leuk, ook waardeloos voor je man, zeg! Ik heb nog geluk, mijn zoon is bij mij, dat is voor mij belangrijker dan het kaartje, de foto's en het eerste babypakje, maar toch.... Het doet pijn dat hij bijna niets heeft en de andere 2 wel. Ook al zegt hij nu dat het hem niets doet, een echte 16 jarige, ik voel me er best rot over, al kan ik er niets aan doen.
Nee, ze wil hem zelf bewaren, iets wat ik ook wel begrijp, het is tenslotte ook haar kleinkind. Ooit krijgt mijn zoon hem dus van haar. Wij hebben destijds 125 kaarten laten drukken, en we hadden er zelf 1 over, ze zijn allemaal verstuurd. (heb ook tot in de 10e maand 3x per week nog kraambezoek gehad ) De meeste mensen waren mensen bij hem uit de kerk, maar daar ga ik niet meer mee om.
Sama's GEBOORTEKAARTJESverzameling.nl - RUILKAARTJES kun je misschien vragen of ze die ooit gehad heeft? dit is een verzamelaar. Of heb je het al gevraagd??
Heb jeal een oproepje op je eigen fb pagina gezet? Er zullen toch wel ooms, tantes, of vrienden zijn die het kaartje nog hebben?
Maar zoals eerder geopperd, waarom die van je moeder niet laten kopiëren bij copycentre of zelf inspannen of iets? Heb je niet het origineel, maar wel een kopie van..
Nee, ik kan vanaf deze computer geen mail versturen (ben nu bij schoonouders ) moet ik vanaf de mijne doen, deze loopt vast als ik mail verstuur.... Hartstikke bedankt voor de tip!
Het doet er zeker toe. En je voelt je toch verantwoordelijk voor. Mijn man ziet de jongste nog wel en de oudste niet ( man en ik schelen 15 jaar, dus zijn kinderen zijn ook een stuk ouder). Uiteindelijk wil je alles kunnen laten zien. Nu doet het er ook nog niet toe, maar eenmaal zelf kinderen wil je het toch kunnen laten zien. Mijn man heeft zelf door omstandigheden 4 kinderfoto's 1 als baby 1 als 3 jarige en 2 schoolfoto's en dat was het. Verder heeft hij niets uit zijn verleden als kind zijnde. 1 foto van zijn oma en 1 van zijn ouders. Hij vindt het nu verschrikkelijk dat hij zo weinig heeft. Dus ja ik kan me heel goed indenken dat het jou bezig houdt en dat je toch wil dat hij dat heeft.
Ik wil wel proberen een herdruk van het kaartje te maken, maar dan moet ik het kaartje wat je moeder heeft wel 'even' lenen. Weet niet of je daar voor open staat?
Marktplaats.nl - Geboortekaartjes en Visitekaartjes Marktplaats.nl - Advertenties van Bianca uit Boxmeer er zijn mensen die wel in die wereld zitten op marktplaats. Misschien als je hulp vraagt dat ze in die kring kunnen zoeken voor je Niet geschoten is mis en wie weet heb je geluk. Zij heeft er echt heel veel!!
anders het kaartje van je ma lenen en even naar een drukkerij gaan en vragen ofze hem nog een keer kunnen drukken?
Wat balen zeg! Zou super zijn als je het originele kaartje op deze manier terug krijgt. Wat betreft je ex, als hij het aan jouw had gegeven dan had hij nu niets meer gehad. Zou het ook niet snel meegeven bij een scheiding. Was er trouwens al geopperd om het kaartje van je moeder te scannen en printen
Novaa, wat een ontzettend lief aanbod, heb mijn moeder gebeld, maar ze wil hem niet uitlenen, die optie gaat dus over. Ik baal er ergens wel van, maar ik snap het wel van haar. Ze is nl heel bang dat hij kwijt raakt, of dat er wat mee gebeurd en dan heeft hij helemaal niets meer later. Wel wil ze hem mijn broer laten scannen en uit laten printen (wanneer ze erbij is ), maar is dus nog geen originele, volgens mij wordt hij nooit zo "echt" zeg maar. Maar dan heb ik tenminste iets. Verder heb ik een heleboel tips gekregen en via pb een lief berichtje van iemand die aan een verzamelaar wil vragen of zij die in haar bezit heeft. Ik wil echt iedereen heel hartelijk bedanken voor de tips, en de lieve woorden, ik hoop dat er gauw een gevonden is.
Erg is dat he? Mijn moeder had door omstandigheden de babyalbums van mijn 2 oudste broers niet meer. Om die reden heeft ze voor mij nooit een babyalbum willen maken. Ik had dus totaal geen babyfoto's. Mijn moeder wel, maar ik mocht die ze had niet hebben. Toen de babyalbums van mijn broers na 30 jaar boven water waren, hadden zij ze wel, en ik niet.... Toen heeft mijn moeder alsnog voor mij een babyalbum gemaakt, die heb ik nu een jaar of 3 terug van haar gekregen. Samen met wat babyfoto's van mijn oudste zoon. Het is ook niet dat ze het allemaal niet wil geven, maar mijn moeder fotografeerd mijn kinderen best regelmatig. Voor ieder van mijn kinderen (en haar andere kleinkinderen ook) heeft mijn moeder een heel fotoalbum in elkaar gezet. Die krijgen ze later van haar (of wanneer ze er niet meer is) In elk album van de kinderen zit dus ook hun geboortekaartje geplakt, en ik denk dat het met lijm is gedaan, dat ze ze daarom niet kan uitlenen of zo.
Mijn hemel wat een kinderachtig gedoe van je moeder. Is het kaartje van puur goud ofzo? Even uitlenen kan toch wel? Of ben je zo iemand die altijd alles kwijt of kapot maakt?