Nee, niet dat ik weet En van puur goud is het zeker niet. Maar ik denk dat hij ingeplakt zit, al heeft ze dat niet gezegd. Het enige wat zij zegt is: Als C groot is krijgt hij zijn eigen album, ik denk dus dat hij erbij in is geplakt. Het stomme is: ik weet dat ze voor elk kleinkind een album heeft gemaakt (en nieuwe foto's plakt ze er telkens bij), alleen heb ik die albums nooit gezien. Ik denk dat ze dat als cadeautje wil achterlaten voor als ze er niet meer is. En ik begrijp dat wel, aangezien ze zelf heel lang (meer dan 30 jaar) de babyalbums van mijn broers niet heeft gehad. Dat heeft ze zelf heel erg gevonden. Ik heb zelf ook bijna niets meer van mijn oudste. De foto's die ik van hem heb als baby zijn foto's die mijn moeder vlak na de bevalling heeft gemaakt en een aantal losse babyfoto's. Die heeft ze een paar jaar geleden voor mij afgedrukt, omdat ik ze niet meer had. Ik denk dat mijn moeder het op die manier voor mijn oudste zoon zoveel mogelijk wil rechttrekken, en bang is dat haar cadeau kapot of kwijt raakt.
Oh super! Ik heb 1 van de links trouwens ook al een berichtje gestuurd, (uit Bergschenhoek) de rest moet ik van de week nalopen en mailen. Ben echt erg blij met de hulp
Ik heb op mijn website ook een oproep voor je gedaan.. Daar zijn 100 a 130 verzamelaars.. helaas hebben ze het kaartje niet..
Ik ben vandaag druk met de grote schoonmaak begonnen. Achter het schot (waar ik echt nooit kom) in mijn slaapkamer was ik bezig en daar vond ik mijn trouwalbum van mijn eerste huwelijk. Ik maakte het open en ik had er wat papieren tussen liggen, toen ik die in keek, lag daar, helemaal onder alles..... het geboortekaartje van mijn zoon.....Ik ben helemaal blij!! Hoe het ertussen is gekomen, geen idee, maar ben helemaal gelukkig dat ik hem toch heb!
Wat ik alleen dus niet snap.... Volgens mij hadden we er maar 1 over, die heeft mijn exman (zegt hij) Die wilde hij niet aan mij geven.... Hoe kan het dan dat hij er 1 heeft en ik er 1 in het trouwalbum heb... Vreemd, maar maakt niet uit, ik ben happy
Kan je geen contact zieken met de drukker die je kaartje gemaakt heeft , misschien heeft die hem nog in het bestand .
Fijn zeg dat je hem toch nog terug hebt gevonden! Kan me voorstellen dat je dat verdriet doet als je zoets niet meer hebt.