Oproep gemist

Discussion in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' started by anoniempje1990, Feb 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anoniempje1990

Apr 4, 2012
    42
    0
    0
    Goedendag,

Door mijn zwangerschapsklachten zit ik al sinds eind oktober in de ziektewet, nu zou ik op 23-1 gebeld worden door het UWV, gewoon een standaard belafspraak. Maar doordat ik op school was ivm examens heb ik tweemaal een oproep gemist die dag. Ik heb netjes teruggebeld, 2 maal om te melden dat ik een oproep had gemist ivm dat ik in een examen zat. Dit zou genoteerd worden door de (klantenservice?) die ik aan de telefoon had omdat doorverbinden met kantoor niet lukte.

Sindsdien heb ik ook niets meer gehoord van het UWV.

Loop ik nu gevaar dat mijn uitkering aan werkgever word gestopt??

Ik weet dat ik Het UWV had moeten bellen om aan te geven dat ik niet bereikbaar zou zijn, maar door de examenstress was ik dit totaal vergeten.

Groetjes Susanne

2. UWV

UWV VIP lid
    Staff Member

Beste Susanne,

Je wilt weten of de betaling van je Ziektewet-uitkering nu wordt stopgezet, omdat je geen contact hebt opgenomen in verband met de belafspraak.

Was je niet bereikbaar op het afgesproken tijdstip?
    En heb je UWV ook niet van te voren laten weten dat je verhinderd was op dat tijdstip?
    Dan zal UWV de uitkering schorsen tot nader bericht.

Ik heb helaas geen inzage in je dossier en kan dan ook niet zien of de betaling is stopgezet.
    Wil je dat ik dit voor je nakijk?
    Stuur dan een privé bericht met je telefoonnummer.
    Ik neem dan contact met je op.

Actuele informatie over je plichten met een Ziektewet-uitkering vind je hier.

Ik wens je veel beterschap.

Met vriendelijke groet,

Martijn
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

Share This Page