tips om kiespijn te verlichten! spoedje!

Discussie in 'De lounge' gestart door belliebel, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hallo allemaal,

Heeft 1 van jullie tips om kiespijn te verlichten? Heb afgelopen nacht wakker gezeten van de pijn, en heb vanmorgen de tandarts gebeld voor een afspraak! Ik kan daar echter pas om half 2 terecht, dus tot die tijd moet ik het uitzingen.

Nou kreeg ik al een tip van een vriendin. Spoelen met hete melk. Nou heb ik op dit moment geen melk meer in huis, dus heb ik ( ja ranzig) de melk van me kleine ventje gepakt. Tis toch ook melk dacht ik zo! Maar dit werkt niet.

Heb nog 1 idee, en dat is om met een rubbere hamer mezelf nock out te meppen, maar ik geloof dat ook dat niet zo'n heel goed idee is!

Hebben jullie nog tips om de pijn misschien iets te verlichten!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee sorry.. Hier helpt namelijk helemaal niks tegen kiespijn :( Aspirines werken hier maar een kwartier dus schiet ook niet op.. Ben bang dat je het echt moet uitzingen tot half 2..

Vind kiespijn de ergste pijn die er is ..

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Washandje met ijs en dan tegen de wang aanhouden waar de kiespijn zit??

Succes ermee!!

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ibuprofen maar werkt ook niet altijd zeker niet als je een wortelonsteking hebt
    sterkte!!! leef met je mee helaas al een paar keer gehad niet t eharden die pijn!

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik heb geen tips voor je. bij mij helpt niks ertegen alleen een bezoek aan de tandarts.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heb je geen zakjes Brufen???

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    2 ibuprofen en 1 paracetemol. ( was mijn advies bij een aqute ontsteking aan kies) succes!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kiespijn en wortelpijn, die doet ook heel erg veel pijn. Men wat een rotpijn is dit zeg!

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Brufen heb ik niet. Ibuprofen werkt niet. Zal zo is proberen om 1 ibuprofen in te nemen en daarna een asprintje (kopstoot word dat geloof ik ook wel genoemd).

Ik weet wel dat dit geen wortelkanaal is, die heb ik al 2 keer gehad, en die pijn was zo verschrikkelijk erg. Dat is een soort bonkpijn die je heb. Dit is een scherpe felle pijn die bij me achterste kies vandaag komt (en waar van de week een klein stukje vulling van af is gebroken). Dus ik vermoed dat dit gewoon kiespijn is. Maar men, dit heb ik nog nooit gehad!

10. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Heb mijn man destijds Aleve Feminax gevoerd, omdat ibuproven inderdaad niet hielp. Dat dus wel!

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oh leef echt met je mee, ik had dit een maand terug en mij mocht je dus echt wel afschieten.

Wat mij iets hielp was om met mn mond onder de koude kraan gaan hangen en het water op mn zere kies te laten stromen, dat verdoofd de pijn voor (heel) even.

Succes!

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Feminax kan je idd proberen, is gewoon naproxen..

Maarre, aaaauuuw wat doet kiespijn pijn zeg!
    ik had het vorige week ook, en normaal zou ik dan ibuprofen en paracetamolletjes slikken maar moest het nu doen met alleen paracetamol getver zeg was er echt beroerd van!
    maar bij mij was het ineens over, en dat is het nu nog geen idee wat het nou geweest was! (was weekend dus wilde smaandags afspraak maken en toen was het weg)

succes bij de tandarts straks!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Thnx allemaal. Nog 2,5 uur, dan zit ik in die stoel, kijk er al naar uit om een verdoving te krijgen. Ben normaal niet zo happig om een verdoving, maar nu dus wel! Ben ik eindelijk van die rotpijn af!

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Kiespijn is altijd wortelpijn..;) daar zitten namelijk je zenuwen (pulpa) in.

Ibuprofen icm paracetamol 500 mg is een goede combinatie.

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Net als andere voor mij hebben gezegd werkt ibuprofen en paracetamol redelijk goed. En als je het in huis hebt kun je een kruidnagel in je wang doen naast de zere tand. (is zo'n oma's wijsheid) Dat werkt verdovend.
    Geen idee of het werkt maar kwaad kan het ook niet.

Sterkte straks bij de tandarts!

16. Within

Within Niet meer actief

Verdoven met Jenever! Heb ik regelmatig gedaan. Wat Jenever op een stukje keukenpapier of een watje en dan op de zere kies deppen. Werkt goed!

Succes bij de tandarts straks!

17. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Succes bij de tandarts Belliebel, laat je ff weten hoe het is gegaan?

18. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Je bent nu bijna aan de beurt. Ik hoop dat je het nog een beetje hebt kunnen volhouden. Kiespijn is vreselijk!! Succes bij de tandarts.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou dames,

Ben geweest, en had een echoput in in me kies zitten. Er zit nu een nood vulling in en heb brufen 600 mee gekregen. Ben nu sinds een uur eindelijk pijnvrij, eindelijk.

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    paracetamol erop houden en lten smelten wil ook weleens helpen

Deel Deze Pagina