Hallo allemaal, Heeft 1 van jullie tips om kiespijn te verlichten? Heb afgelopen nacht wakker gezeten van de pijn, en heb vanmorgen de tandarts gebeld voor een afspraak! Ik kan daar echter pas om half 2 terecht, dus tot die tijd moet ik het uitzingen. Nou kreeg ik al een tip van een vriendin. Spoelen met hete melk. Nou heb ik op dit moment geen melk meer in huis, dus heb ik ( ja ranzig) de melk van me kleine ventje gepakt. Tis toch ook melk dacht ik zo! Maar dit werkt niet. Heb nog 1 idee, en dat is om met een rubbere hamer mezelf nock out te meppen, maar ik geloof dat ook dat niet zo'n heel goed idee is! Hebben jullie nog tips om de pijn misschien iets te verlichten!
Nee sorry.. Hier helpt namelijk helemaal niks tegen kiespijn Aspirines werken hier maar een kwartier dus schiet ook niet op.. Ben bang dat je het echt moet uitzingen tot half 2.. Vind kiespijn de ergste pijn die er is ..
ibuprofen maar werkt ook niet altijd zeker niet als je een wortelonsteking hebt sterkte!!! leef met je mee helaas al een paar keer gehad niet t eharden die pijn!
Brufen heb ik niet. Ibuprofen werkt niet. Zal zo is proberen om 1 ibuprofen in te nemen en daarna een asprintje (kopstoot word dat geloof ik ook wel genoemd). Ik weet wel dat dit geen wortelkanaal is, die heb ik al 2 keer gehad, en die pijn was zo verschrikkelijk erg. Dat is een soort bonkpijn die je heb. Dit is een scherpe felle pijn die bij me achterste kies vandaag komt (en waar van de week een klein stukje vulling van af is gebroken). Dus ik vermoed dat dit gewoon kiespijn is. Maar men, dit heb ik nog nooit gehad!
Oh leef echt met je mee, ik had dit een maand terug en mij mocht je dus echt wel afschieten. Wat mij iets hielp was om met mn mond onder de koude kraan gaan hangen en het water op mn zere kies te laten stromen, dat verdoofd de pijn voor (heel) even. Succes!
Feminax kan je idd proberen, is gewoon naproxen.. Maarre, aaaauuuw wat doet kiespijn pijn zeg! ik had het vorige week ook, en normaal zou ik dan ibuprofen en paracetamolletjes slikken maar moest het nu doen met alleen paracetamol getver zeg was er echt beroerd van! maar bij mij was het ineens over, en dat is het nu nog geen idee wat het nou geweest was! (was weekend dus wilde smaandags afspraak maken en toen was het weg) succes bij de tandarts straks!
Thnx allemaal. Nog 2,5 uur, dan zit ik in die stoel, kijk er al naar uit om een verdoving te krijgen. Ben normaal niet zo happig om een verdoving, maar nu dus wel! Ben ik eindelijk van die rotpijn af!
Kiespijn is altijd wortelpijn.. daar zitten namelijk je zenuwen (pulpa) in. Ibuprofen icm paracetamol 500 mg is een goede combinatie.
Net als andere voor mij hebben gezegd werkt ibuprofen en paracetamol redelijk goed. En als je het in huis hebt kun je een kruidnagel in je wang doen naast de zere tand. (is zo'n oma's wijsheid) Dat werkt verdovend. Geen idee of het werkt maar kwaad kan het ook niet. Sterkte straks bij de tandarts!
Verdoven met Jenever! Heb ik regelmatig gedaan. Wat Jenever op een stukje keukenpapier of een watje en dan op de zere kies deppen. Werkt goed! Succes bij de tandarts straks!
Je bent nu bijna aan de beurt. Ik hoop dat je het nog een beetje hebt kunnen volhouden. Kiespijn is vreselijk!! Succes bij de tandarts.
Nou dames, Ben geweest, en had een echoput in in me kies zitten. Er zit nu een nood vulling in en heb brufen 600 mee gekregen. Ben nu sinds een uur eindelijk pijnvrij, eindelijk.