Anime

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Kaala, Mar 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even iets heel anders tussen de vreselijke en vreselijk mooie berichten/films tussendoor...

Wie kijkt hier Anime? Ik weet het van ShampooL en Micchan..Maar daar houdt het ook bij haha.

En als je het al kijkt, wat kijk je vooral? :)

2. BB88

BB88 Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,002
    3
    38
    #2 BB88, Mar 19, 2014
    Last edited: Mar 19, 2014
    we hebben een abbo op Crunchyroll... maar met een baby kom je er wel veel minder aan toe, haha!

Hij is van de Mecha/sci-fi en ik van de romantische/comedie series. Oh en samen wel Attack on Titan gekeken!

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Attack on Titan! Had noooit verwacht dat er iemand hier zou zitten die AOT gezien had! Dacht dat dat een beetje TE was voor de "normale" mens haha :D

Met een baby niet nee, maar een 11 maanden oud meisje die graag Chii's Sweet Home kijkt..;)

4. BB88

BB88 Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,002
    3
    38
    Ohhh Chii's sweet home! hihi!
    Wij hebben een jongen, van "pas" 2 maanden ;)

Ja ik heb ook de Nendoroid playset van AoT, en verwacht nog een nendo ervan, haha! Verzamel verder niet echt meer, ook ivm baby natuurlijk.

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, twee maanden is wat jong nog.

Oooohh! Cool! Ik zie soms kleine Levi's (nog kleiner dan de echte Levi hehe) voorbij komen en dan wil ik die stiekem wel.

Maar, ik kijk ook niet echt Anime meer, laatste Anime was dus AOT en Free!, ik volg nu nog wel de Naruto manga braaf elke week maar vroeger keek ik echt veel..

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik kijk anime inderdaad :D

Ik volg Hunter x Hunter
    Mijn vriend volgt ook One Piece en een serie over boksen. (ben de naam even kwijt)

Wij zijn net klaar met Shingeki no Kyojin, ik hoop echt echt echt dat er een seizoen 2 komt. Als hij komt, dan waarschijnlijk pas als de manga klaar is. Wat volgens mij nog wel even kan duren. Bah! :p

7. ShampooL

Ik weet dat Mompelientje ook anime kijkt, maar zij is pas bevallen, dus ik denk dat dat op een laag pitje staat :)

8. ShampooL

Ik heb deze ook gezien! Super toffe serie!
    Dat bedoelde ik met Shingeki no Kyojin, ik wist niet dat er een engelse titel was, haha :D

9. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    ShampooL, even over SNK season 2: er komt er eentje, net als Free! season 2 (weet niet of je dat kijkt) maar de manga is ook goed en ugh..

OP vind ik niet zo boeiend, het verhaal slaat niet bij me aan en over dat boksen denk ik dat ik weet welke je bedoeld maar die naam inderdaad haha..

Hunter x Hunter heb ik je mijn mening al overgegeven :) En ja, ik dacht dat al door haar icon! Maar idd, net bevallen dus vraag 't me af haha

10. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, SNK heeft de engelse titel Attack on Titan, ik noem hem zelf altijd Shingeki no Kyojin hoor :D Ze hebben nu ook een Engelse dub en ik huilde om Levi's stem..

11. ShampooL

YES! Ik had het hele internet afgezocht, maar overal stond; 'onbekend', bla bla.

Hoera!

12. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Was dat over season 2? Je hebt zeker geen Tumblr...;)

13. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Ik kijk ook Anime! :D

Naruto
    One Piece
    Inu Yasha
    Fruits Basket
    Chobits

En heel veel andere xD

14. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Ik heb trouwens een tijd terug ook een anime/manga club gemaakt hier op ZP ;) voor de fans onder ons ^^

15. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ooooh echt?/ Kun je het me linken :D

16. BB88

BB88 Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,002
    3
    38
    Ja, zou cool zijn! (die link haha)

Btw gaat een van jullie naar Anime 2014? Ik ga wsch alleen de vrijdag... (ivm werk :D)

17. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedoel je Anime con of iets anders??

Ik ben eens naar Tsunacon geweest en Abunai maar nu woon ik in de UK dus vind ik een NL con beetje te ver ;)

18. BB88

BB88 Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,002
    3
    38
    Oh serieus? Wat cool dat je daar woont!
    Ja ik bedoel idd Anime(con) officieel hoeft "con" er niet achter, maar dat maakt niet uit!
    Twijfel wel of ik F. meeneem, jullie ervaring met een baby op een con? (dan 5 mnd). Ken wel veel mensen daar (organisatie) dus daar zal t niet aan liggen, maar meer hoe handig t is ;)

19. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ehhhhh een baby van 5 maandjes op een con? Hahah, ga je hem laten cosplayen? :p

Nee, geen ervaring maar er zijn wel heeeel veel mensen en het is vreselijk druk! Kan je hem niet thuis laten bij papa of misschien bij familie?

20. BB88

BB88 Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,002
    3
    38
    Ja kan hem achterlaten hoor, daar niet van.
    Papa is wsch dealer bij Aniway :p
    Ik heb een draagdoek en ik zou hem op m'n rug kunnen dragen, dus vandaar dat ik twijfel. Afijn, offtopic, sorry!!

Share This Page