Ik heb ook die inmiddels bekende uitnodiging gekregen (tja, wie niet? ). Ik heb de code maar geactiveerd, want nee heb, ja kun je krijgen. Ik heb deze uitnodiging vorig jaar ook gekregen. Lekker misleidend he, 1 op de 500, ja het zal wel... en er dan ook nog een uitrijkaart voor een parkeergarage erbij doen, haha! En inderdaad, die spam! Ik heb nu 2 loten en dat vind ik genoeg. Als ik er meer wil, bel ik wel. Een paar maanden geleden kreeg ik er zelfs een aan de deur of ik loten wilde kopen voor de postcodeloterij! Heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ik tevreden ben met 2 loten. Zullen we afspreken als er hier iemand daadwerkelijk mag komen in de studio, we het hier plaatsen? Ben benieuwd namelijk!
Ja, en ik heb zo'n gevoel dat er geen één naar de studio mag komen van ons...zitten we dan met al die parkeerkaarten . Zullen we gewoon 11 december met zijn allen die parkeerkaarten wél gaan gebruiken ?
Als ik en m'n zus heen 'mogen' dan laat ik het wel ff weten. En anders gaan we maar massaal naar die studio om de parkeerkaart te gebruiken...dat lijkt me wel lachen
Wat ik me nou af vraag he.. Zou er met zo'n uitnodiging geen addertje onder het gras zitten? Dat ze bijv. nog een paar extra trekkingen van je bankrekening afschrijven als je al lid bent? Weet iemand dit?
Ook ik dacht dat ik speciaal was... wat een teleurstelling zeg!! Pffff.... Een jaar of 6 geleden werd mijn moeder hiervoor benaderd en die mocht ook daadwerkelijk naar de studio. Dus ik dacht dat ik nu echt 1 van de gelukkigen was... Maar nee, weer een droom die in duigen valt Nou ik ben benieuwd wie van ons ook echt in de studio uitgenodigd zal worden!! En dan met heel zp naar de studio voor mental support, en natuurlijk om allemaal die uitrijkaart te gebruiken!!
Is dit raar: Ik krijg nu net een e-mail met de oproep om mij op te geven voor Miljoenenjacht. Vorige week al met de post, die ik heb geactiveerd en nu dus nog 1 per e-mail. Wie ook? Zal ik mij nog een x opgeven?
Hier ook gekregen, zo ook mijn zusje, schoonouders en schoonzus.... toevallig! Heb wel geactiveerd, maar ga nergens van uit want er worden volgens mij veel meer uitgenodigd dan dat er bij kunnen zijn!
nou hier ook zo'n special person (ahum) hihhi Nou ik dacht echt van YES! maar kwam sávonds op een verjaardag en de helft vd visite had de brief ook gekregen.. hier ook voor 11 dec 2008 heb hem wel geactiveerd en als je voor 4 dec. niks hebt gehoord heb je pech ofzo.. Maarre, wat ik zo raar vind.. iedereen krijgt de brief van 11 december.. er zijn toch meer data's lijkt me.. vind het een zaak met een luchtje eraan hihi Liefs! PS: Oeww we krijgen wel de groeten van winstom gerschtanowitz, oh wat zijn we blij.. not
Hier m ook gekregen. En idd ook nog een keer over de mail! Heb ze gewoon allebei geregistreerd, niet geschoten is altijd mis. en die spam, ja die verwijder ik gewoon weer! En voor wie het vroeg: nee er wordt niets extra afgeschreven. Als je op tijd stopt iig, als je de koffers gaat selecteren zit je zo aan nieuwe loten vast! Lijkt me idd grappig als degenen die wel mogen komen het even laten weten!
Ik heb net mijn code geactiveerd via de mail En nee....geen adertjes onder het gras, ze kunnen niets van mijn rekening afhalen met alleen mijn tel.nummer en mijn email adres Zou toch mooi wezen om uitgenodigd te worden hihihi
Ik heb ook een brief en een mail gekregen. Mail moet ik nog activeren. Als je de koffers gaat doen moet je inderdaad eerst weer loten kopen. Dus die afgebroken.
Ja hier ook een oproep gehad, mijn vriend en mijn moeder ook.... Overigens doen ze vaker zulke acties en schrijven ze veel mensen aan, er zijn namelijk ook veel mensen die er niet op reageren, vandaar dat ze zoveel brieven sturen.... Ook hebben ze reserve kandidaten nodig voor het geval als er iemand onverwachts b.v ziek is ofzo en niet mee kan doen... Ik ben vorig jaar een keer geweest, ik kreeg zomaar ineens (toen nog op mijn oude adres) een uitnodiging om als reserve kandidaat (dat was wel een echte directe uitnodiging) daarnaartoe te komen.... We kregen een lekkere lunch en uiteindelijk moesten de reserve kandidaten naar een ruimte beneden waarna er bepaald ging worden hoeveel reserve kandidaten ze nodig hadden (we zaten daar met zo'n 50 reserve kandidaten) uiteindelijk werden dat er 5 en mocht ik meedoen!! Ik zat in het winnende rode vak en kreeg een weekendje weg kado verder ook een flink rituals pakket! Helaas was ons vak net niet goed genoeg en mochten we niet meespelen.... Iemand voor me had 10.000 euro gewonnen dat was wel balen! ow ja de reserve kandidaten die niet mee mochten doen die mochten uiteindelijk de week erop weer komen en dan mochten ze echt meedoen, en verder kregen ze de reiskosten wel vergoed... Lijkt me leuk om weer eens een keer mee te mogen doen want het was een super ervaring
Ja maar die mogen niet mee spelen.... Jij bent degene die speelt.... Ze mogen er wel gewoon bij zijn in de studio! Je hebt dan een A kastje en een B kastje het A kastje is voor degene die meespeelt en het B kastje is voor degene die mee is om ook mee te doen met de schattings vragen als b.v "vind u zichzelf sexy" en dan moet je ja of nee invullen! Maar zij maken dus geen kans op een prijs of om mee te doen...
Ik heb hem ook maar geactiveerd, op hoop van zegen dan maar. Je moet toch eens een gokje wagen! Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook flink van baalde toen ik zag dat ze je uiteindelijk nog een paar extra loten wilde aansmeren. Mijn reactie was ook "stop er mee" maar stel je toch eens voor, je stopt er mee en je valt in de prijzen
Aaah dank je wel voor dit fantastische antwoord! ik had al tegen mijn vriend gezegd dat ik niet mee zou gaan (mochten we echt mogen komen ) omdat ik zoiets had van.. ja straks ben ik perongeluk heel goed en dan moet ik met mijn koppie op tv en dat zag ik niet echt zitten hahaha