Ik heb dorst!

Discussion in 'De lounge' started by Ecosa, May 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    En er komt bruin water uit onze kraan... :cry: Ik snap er niets van, sinds gisteravond hebben we last van zand ofzo in ons kraanwater, waardoor het er bruinig uitziet. Ik heb ook nergens gehoord of gezien dat ze ermee bezig zijn ofzo, ik heb geen idee wat er aan de hand is? (nieuwbouwwijk, wrs iets misgegaan met de waterleidingen ofzo..)
    En ik heb zooooooooooo'n dorst, ik wil water! Vanavond boodschappen gedaan en vergeten Spa blauw mee te nemen.. :( En frisdrank krijg ik nog meer dorst van.. :cry:

zo, moest ff zeuren hoor.. :)

2. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    'k Zou bellen met de mensen van het water! Oh.. dit zou voor mij ook een ramp zijn! Sterkte meid!

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ja hey vertel mij wat. Ik drink heeeeeeeeel veel water! Ik ga morgen bellen.. Het erge is, ik heb er ook van gedronken.. IK hoop niet dat het kwaad kan..

4. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik kan me niet voorstellen dat 't hier in NL echt gevaarlijk kan zijn.. Misschien ga je morgen op het toilet spetteren... dan zou ik even bellen met je VK!

5. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik verwacht ook niet dat het echt kwaad kan.
    Als er nu een vulkaan naast je huis stond zou dat bruine water kunnen wijzen op een komende uitbarsting ;) Maar dat lijkt me niet...

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Volgens mij kan het niet zo'n kwaad, maar waarom ga je morgen pas bellen? Ik zou meteen gebeld hebben. Dan weet je iig of ze met werkzaamheden ofzo bezig zijn en je wellicht een indicatie kunnen geven hoe lang het nog duurt. Je betaalt genoeg belasting/heffing over het water toch?!

7. sas25

sas25 Actief lid

May 3, 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    ik hoop idd dat je morgen met goed resultaat kan bellen,t'is zaterdag en mss is er in het weekend geen bereik ?

groetjes

Share This Page