Ik heb de oproepen ook binnen vanwege heel milde astma. Ik ben niet zwanger, maar heb wel die wens. De mex. griepprik mag niet in de eerste 3 maanden, en erna mag je 8 weken niet zwanger raken. Ik ga denk ik alleen voor de normale griepprik half oktober. Over de mexicaanse vind ik het een en al onzekerheid over de bestanddelen die erin zitten. Het is een proefkonijn gevoel. Meer info hierover onder het topic gezondheid. Groetjes, Charlie
Hier de griepprik geweigerd begin dit jaar, en daarin stond dat ik dan geen nieuwe oproepen meer krijg, maar geld dat ook voor de mexicaanse? Heb zelf behoorlijke COPD...
Ik krijg ook altijd de griepprik omdat ik problemen heb met mijn luchtwegen (Cara). Ik denk er net zo over als jij trouwens. Ik neem wel de normale griepprik, maar niet die tegen de Mexicaanse Griep. Ik weet helemaal de bijwerkingen niet van die griepprik, ook niet op de langere termijn.
ik heb laatst op t CB gevraagd of ik dan wel bv kon geven als ik die prik zou krijgen, omdat ik geen idee heb in welke mate t in de bv terecht komt (kijk ik snap dat t goed is als je baby ook antistoffen binnenkrijgt) maar ik heb geen idee wat die dosis die jij krijgt, wat voor hoeveelheid in de BV binnenkomt.. op t cb konden ze mijn geen antwoord hierop geven, heb nog op mijn werk gevraagd aan collega's en die vonden het ook twijfelachtig...maar goed ik ga t wel ff echt verder vragen bij het rivm ofzo....
pff vind het maar onduidelijk. Eerst werden alle zwangeren niet geent. Toen alleen die een medische aan doeningen hebben. Toen weer WEL alle zwangeren behalve die in hun eerste trimester zitten en nu weer alleen de zwangeren met een medische risico. Kan het allemaal niet meer bijhouden hoor Ik wacht wel af.
Ik ben zelf 27weken zwanger enheb t aan mn gyn gevraagd, maar zij zei dat ik het beter niet kon doen (die mexicaanse griepprik de reguliere griepprik kreeg ik sowieso al niet) omdat ze nog niet weten of het consequenties heeft voor de ongeboren baby.
Ik heb gisteren ook een brief gehad van mijn werk. Wij mogen hem ook halen het is niet verplicht. Blij toe want ik haal hem niet. Ze weten helemaal niet wat de schade is op lange termijn. En de mensen die de taco-ter*ng hebben gehad zeiden dat het gewoon veeel ergere griep is....Nou dan moet ik me daar maar even doorheen bijten.