wasmachine wil niet meer

Discussie in 'De lounge' gestart door noura, 4 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bah, heb zo de pest in. de wasmachine maakte een raar geluid. maar nu wil die niet meer starten met het programma, tijdens water vullen stopt die en gaat piepen. afpompen wil die ook niet meer , hij stopt met alles en maar piepen.
    ze hebben me deze toen verkocht als dat die oh zo goed zou zijn. nou de monteur had er niet veel woorden voor over toen die hier 2 jaar terug ook al was. nu hebben we hem 5 en een half jaar, en morgen dus weer op zoek naar een monteur. hoop dat die voor een klein bedrag gemaakt kan worden. maar in het ergste geval moeten we mischien wel op zoek naar een andere.
    maar of ik nu weer zo`n dure ga halen, mischien probeer ik nu eens een goedkope... bah bah bah

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Balen zeg! Gatver....zonder wasmachine ben je tegenwoordig echt nergens meer....
    Succes ermee!
    Elmo

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Das idd balen jah. Die van ons geeft aan wat er dan aan de hand is, dan geeft ie zo'n code en dan kan je t in t gebruikersboekje nakijken en evt zelf wat aan doen. Ben blij dat mijn mannetje handig is! Maar we hebben er ook n verzekering van 5 jaar op zitten. is dat van jullie ook nog verzekeringswerk of is ie daar te oud voor?

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Heb vandaag het zelfde mee gemaakt. of nou zo iets.
    Ik zat beneden en mijn man kwam naar beneden toe en zei van wat is hier aan de hand....

Onze wasmachine staat op zolder het heeft zo gelekt van zolder naar de badkamer en zo naar de wc beneden:S
    Veel water schade en een stukke wasmachine

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh dat is ook erg.

nou bij ons gaan er lampjes branden en dan kijk ik in het boekje en moet de filter en zo nakijken, maar hij doet het nog niet. dus word monteur werk.
    en hij is 5 en half jaar oud. dus zou best kunnen dat er iets versleten is. morgen maar eens rond bellen naar een goede monteur.

6. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ga morgen ook de monteur bellen. Het is weekend dus zijn ze helaas niet bereikbaar.

En maar de verzekering bellen. De buren hebben ook last van wateroverlast:S
    Gelukkig is bij haar niet zo heel erg. Alleen het behang is nat.

Succes en hoop dat je wasmachine snel gemaakt kan worden

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik wou ook dat het vandaag gemaakt kon worden, maar ja, dan had je dubbel tarief.

ik ga morgen eerst maar eens zien, welke monteurs er beschikbaar zijn. heb geen flauw idee welke goed zijn. telefoonboek er maar bij pakken ofzo

jij ook succes met je machine, en gelukkig kan je met de schade naar de verzekering.

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Onze wasmachine zit nog gelukkkig in de garantie. Dus bel ik naar het bedrijf waar ze aan gesloten zijn.

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou dan heb jij geluk! hoop dat die snel gemaakt is voor je

vanavond of morgen word ik terug gebeld door de monteur.

word vervolgd

10. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Jeetje balen zeg.. Die dingen die zijn ook zo verrekte duur. Ik heb gehoord dat een miele goed zou zijn, maar heb zelf alleen nog maar ervaring met tweedehandse dus ben misschien niet de beste raadgever...

Goh wat post ik toch handige berichten maar niet heus :)

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha miele ja.maar voor dat bedrag wat je daarvoor neerlegt mag het ook wel goed zijn

had straks kraamvisite, en die had een miele, die was na 7 jaar stuk. gerapareerd voor 150 euro.
    maar de mieles van nu zijn niet meer de mieles van vroeger. (volgens de monteur)

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ja, vergeet ik te zeggen, de monteur belt net, hij is er over 10 minuutjes...

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hij is bezig..... :(:

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ij doet het weer

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    YAY! Je kan de was weer doen!
    Wat val je toch in een diep primitief gat als je de was niet meer kunt doen... Ik zat gister met hetzelfde probleem, alleen was het onze droger die het ineens niet meer deed :( Daar zat ik dan met mijn overvolle wasmand met natte was en een wasje die nog aan het draaien was.
    Oplossing was de droger te verplaatsen naar onze keuken omdat de stroomtoevoer naar de schuur in een keer foetsie was :(
    Mja, droger doet het nu weer, wasjes zijn weer droog, maar heb helaas wel mijn vaatwasser er voor moeten inleveren :) Kan de vaat dus nu gezellig weer met de hand doen!

16. Niet meer actief

lekker met twee volwassen, twee grote kinderen en een baby'tje

:) in Turkije zouden ze dan de mouwen opstropen en in de badkamer boven een tijl met water en zo'n wasplank hangen en maar schrobben

toch maar niet he!

wij hadden er een van een b-merk gekocht, het merk heet indesit en hij doet het prima (kostte geloof ik maar 300 euro toen)

17. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Mijn monteur komt morgen.

Deel Deze Pagina