hier ook morgen tanken ipv zondag. wij tanken standaard de auto vol in t dorp. scheelt al snel 10 ct per liter. of t gaat werken die actie om zondag niet te tanken weet ik niet maar wat hiervoor al gemeld werd. toen t toen geboycot werd ging er wel in ene zovel ct per liter af
en wat te denken van de transportbedrijven....die vallen bij bosjes om, maar als ministertje rutte geen vreten meer heeft omdat er niks meer naar de winkels wordt gebracht is het janken geblazen, maar de brave burgertjes hebben nog genoeg dus PLUKKUHHHHH
Ik werk zelf ook bij een tankstation en jammer genoeg ben ik zondag vrij ik had namelijk wel willen zien of er daadwerkelijk minder word getankt dan op een normale zondag. Maar geloof me het maakt niets uit...die ene dag minimaal 1 week niet tanken dan denk ik dat het iets zal uitmaken. Ik merk zelf wel dat mensen veel minder snel hun auto vol tanken behalve de mensen met een tankpas die hebben schijt hun werkgever betaald toch...mensen tanken nu vaak voor 10 a 20 uro maar die nemen zich zelf alleen maar in de maling want 2 dagen later staan ze weer aan de kassa om weer 10 a 20 uro af te reken...de benzine prijs gaat toch niet omlaag wat we ook doen...
Mijn man tankt 1 keer per week, op donderdag. Dan is het hier "waanzinnige donderdag" en krijg je 15 cent korting per liter. Van mij mogen die prijzen omlaag, hij moet met de auto naar zijn werk dus hij moet blijven tanken en tot die tijd blijft het een melkkoe voor de regering.
ja maar in de tussentid misschien net loon of iets deregelijks binnen gehad dus da kn er weer iets getankt maar ben ook bang dat het weinig zal helpen, ik had vanmorgen dus net het idee dat het weer godkoper ging worden zag tankstation hier vnmorgen op 1,77 staan dat was gisteren nog 1,82 dus ik dacht net hehe eindlijk daalt het weer.
Maar als de benzineprijs dit weekend door de 2 euro zou moeten, of in ieder geval de komende week.. zou dat betekenen dat het met 13 cent stijg! Lijkt me niet?
Bij sommige pompen kost de benzine nu al 1,98, die zullen door de 2 euro grens gaan, maar er zijn natuurlijk heel veel pompen die goedkoper zijn en die zullen die grens niet halen (denk ik)
Ik heb gister mijn auto volgetankt voor 1,769 per liter. Lijkt me sterk dat het dit weekend de 2 euro gaat aantikken. Dat het hier op de 1,80 komt lijkt me waarschijnlijker als 2 euro.
Ja, dat zijn die dure benzine soorten die zo goed zouden zijn voor je motor? Ik heb het over gewoon de Euro95, die volgens nu.nl op dit moment op 1,878 staat.
Ja daar heb ik het ook over Die 1,878 is de huidige adviesprijs, dan zouden die benzinestations er overheen moeten zitten?
Blij dat ik over de grens woon, meestal gooi ik daar de tank vol en als die weer bijna leeg is ga ik weer naar het tankstation in DL Scheelt aardig. Weet trouwens niet of daar de prijzen ook bizar duur worden
die gaat dit weekend de 2 euro halen de meeste pompen geven korting maar de af gelopen 10 dagen is er ook al 7 cent bij op gekomen
ik ook, de euro95 kost hier langs de snelweg 1,957 , en als je de volgende afslag pakt en daar tankt op industrieterrein kost ie 1,85
Wij gaan toevallig zaterdag na duitsland en zijn van plan om dan ook daar de tank vol te tanken. Dus count us in voor zondag. Ene baat het niet dan schaad het niet denk ik maar zo. Vindt het iig schandalig dat de regering hier geen oplossing voor probeert te verzinnen. Een paar maanden terug waren ze in amerika al aan het kijken of er andere mogelijkheden waren want hun vonden het al bizar duur.
Wij tanken ook niet. Wel jammer dat dit op een zondag is gepland en niet op een door de weekse dag. Ik denk dat 1 dag best al wel kan gaan helpen hoor. En....ben benieuwd wanneer er nog meer van deze dagen komen. Moet wel zeggen dat de regering erg goed op weg is om iedereen platzak te maken.
Ach in de jaren zeventig kostte benzine in Italië ook al meer dan vier gulden de liter... Ik tank gewoon nooit, heel rustgevend is dat.