Een dag niet tanken heeft alleen zin als je het niet op een andere dag 'inhaalt'. Dus dan moet je zorgen dat je die tankbeurt ook echt overslaat. Dus bijvoorbeeld in het buitenland tanken (dan loopt de NL staat echt die accijns mis.) Of die week een dagje thuiswerken, een keer met het ov of carpoolen of toch eens proberen of fietsen mogelijk is. (Dat gaat natuurlijk niet in alle situaties.)
Wij wonen ook in Emmen, welke benzinepomp is aan te raden? Gaan jullie dan tanken in de buurt van de Marktkauf?
Is het een kwestie van durven, of luiheid? Waar is de tijd gebleven, dat mensen met spandoeken en borden naar het binnenhof gingen? Lijkt wel of alleen nog maar onderwijzers en bonden dat doen...
gisteren moeten tanken en ondanks dat we een klein autootje hebben toch 53 euro af moeten rekenen. Ben helaas afhankelijk van m'n auto (onregelmatige diensten, ver reizen). Nu moeten we binnenkort een andere auto (deze is helemaal op 20 jr) maar ik hoop toch dat het niet een grote auto wordt waarbij ik hem voor 80-90 euro moet volgooien.....
ik moet wel tanken anders kom ik niet op mn werk! dus als ik vandaag niet tank , dan morgen wel weer, dus dat heeft weinig zin dan.