iedereen héél erg bedankt voor jullie steun! 'k ben blij dat we er bijna zijn hoor! Nog eventjes en we kennen de uitslag - dan kom ik natuurlijk METEEN hier posten Laat mij bij deze iedereen een fantastisch kerstfeest toewensen samen met jullie dierbaren! Hééééél dikke kerstknuffel
Toen hadden we eind de 200 stemmen geloof ik (de eerste had iets meer dan 300 stemmen) maar dan met dat geval dat ze niet geloofden dat ik zoveel stemmen had, gingen ze van ons beiden stemmen wegnemen - hoeveel ze weggenomen hebben, weet ik niet dus het is écht een sprong in het ongewisse...
Hoi hoi, Mijn stem voor vandaag is ook weer correct ontvangen, morgen ben ik bij mijn ouders dus ik ga kijken of ik een gaatje kan vinden om even op de computer te kunnen om te stemmen. Liefs, Bibu !
Nou, morgen nog even stemmen (vandaag dus net gedaan) en dan is het voorbij! Ik zal enorm duimen voor het eindresultaat...
Hoi hoi, Ik heb weer gestemd, gisteren is het helaas niet meer gelukt, sorry ! Succes met wachten nu weten jullie het snel, Bibu !
mijn stem heb je ook weer meis, hopen dat we je ermee verder kunnen laten genieten na de bevalling van je kindje. hoe lang kunnen we blijven stemmen? grts, Kempensvolk