oproep oproep oproep

Discussion in 'De lounge' started by Nessa, Dec 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    En? En? En? :rolleyes:

Liefs An ;)

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Ik heb ook nog even op die site gekeken maar daar staat de winnaar niet op, de winnaar krijgt een mailtje. Ook niet leuk voor diegene die gestemd hebben weten ze uiteindelijk nog niet wie de winnaar is.

3. Niet meer actief

Ben ook wel benieuwd...

4. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik moet zo werken (slaapdienst tot morgenochtend 11.15 uur) en wil zo graag voor die tijd weten of ze(/we hihi) gewonnen heeft!
    Vertel! vertel!

5. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    vertel vertel vertel....

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    slaapdienst klinkt vast leuker dan het is? :)

7. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    vertel het ons, heb je gewonnen? Hopelijk wel; dan kan je lekker genieten

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Zeker weten. Om 15.00 uur beginnen en werken tot 11.15 uur de volgende dag. Tussen 23.00 en 7.00 uur mag ik slapen. De helft van die uren tellen wel door. Helaas doe ik meestal geen oog dicht. :(
    Maar dat even te zijde. Ik moet er nu echt van door, dus ik lees morgen de uitslag hopelijk wel.

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Werk je in de gehandicaptenzorg Maartje? Ik heb ook zulke slaapdiensten gehad. Eerst waren ze van 15.00 tot 10.30 uur en later van 16.00 uur tot 10.30 uur. Volgens mij is de dienst die je nu maakt te lang en dat mag wettelijk niet. Daarom werden onze diensten destijds ingekort.

Oh nee dat klopt niet helemaal wat ik zeg. Want wij sliepen van 23.00 uur tot 6.00 uur. Dat is dus een uur korter. Maar dan nog vind ik je dienst wel erg lang hoor!

10. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nog steeds geen winnaar bekend? Ook raar dat ze dat niet gewoon op de site zetten!

11. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    en? gewonnen?

12. Nessa

Nessa Actief lid

Sep 14, 2006
    318
    1
    0
    België
    Sorry dat ik gisteren niet online kwam. 'k stond gisterenmorgen op en zag lichtroze afdruk op het toiletpapier :cry: We waren van plan om wat te gaan winkelen maar 'k heb mij maar kalmkes in de zetel gelegd. Telkens ik naar t toilet ging, had ik lichtroze afdruk :cry: 'k heb toen maar naar mijn gyne gebeld maar die was er niet dus werd ik doorverbonden me de dienst materniteit. Daar zeiden ze me dat ik beter naar de kliniek kwam dus wij meteen naar daar. Het hartje klopte nog (maar dat wist ik wel want ik had zelf met de angelsound geluisterd). Ik vermoedde al dat het kwam door mijn placenta (ligt laag, voor het geboortekanaal), de gyne werd opgeroepen en 2 uur later bevestigde zij mij dat het inderdaad daar door kwam. Ik moet nu veel rusten en hopen dat het bloeden stopt want met 18 weken is ons manneke nog veel te klein om het te halen...

Zet je met beide voeten op de grond hoor :cry: :cry:

Van de wedstrijd heb ik nog niks vernomen - op de site staat dat de winnaar persoonlijk verwittigd wordt maar ik heb nog niks gehoord

Ik wil jullie allen nogmaals bedanken voor alle steun en zal jullie zeker op de hoogte houden, hoewel de wedstrijd na het voorval van gisteren meteen een stuk minder belangrijk werd - ons ventje moet het halen, dat is nu véél belangrijker :cry:

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Gossie, Nessa! Dat is schrikken zeg..... En ik begrijp dat die wedstrijd ineens een stuk minder belangrijk is geworden.....
    Maar toch hoop ik stiekem dat jullie hebben gewonnen.
    Maar nog meer hoop ik dat alles met jullie en je kleine mannetje goed komt!

Groetjes Miep

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    volgens mij is ze het al lekker aan het vieren! Hihihihi

15. Nessa

Nessa Actief lid

Sep 14, 2006
    318
    1
    0
    België
    Ik was wat aan het surfen om informatie in te winnen over laagliggende placenta's en kreeg volgende mail binnen....

Beste Vanessa

De stemwedstrijd voor de mooiste kerstboom op www.paradisio-online.be werd gisteren afgesloten. Het werd een nek-aan-nek race die uiteindelijk door jou gewonnen werd! Gefeliciteerd!

Wij hebben een geschenkcheque van 150 euro voor je klaar. Deze cheque is geldig op al onze afdelingen; neem alvast een kijkje op onze website www.paradisio-online.be

Je kan de geschenkcheque afhalen in Paradisio Aalst, Steenweg op Aalst 62, 9308 Hofstade. Best is dat je even naar mij vraagt aan het onthaal. Opgelet, ik ben enkel op weekdagen aanwezig!

Vriendelijke groeten en nogmaals gefeliciteerd,

Karolien Descamps

Paradisio / Stabe NV

We hebben gewonnen! DANKZIJ JULLIE STEUN! Dit goeie nieuws maakt mijn dag al een stuk beter - nu nog duimen dat het bloeden snel stopt en dan kan ik hélemaal genieten van mijn zwangerschap!
    In elk geval, dankzij jullie kregen we een mooi duwtje in de rug wat de uitzet betreft en daarvoor wil ik jullie HARTELIJK EN UIT HET DIEPSTE VAN MIJN HART BEDANKEN! Fantastisch wat jullie voor ons gedaan hebben!

16. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo nessie,

Gefeliciteerd en profiteer er maar van, maar zorg goed voor je kleintje in je en neem rust, met de beentjes omhoog, heb het ook 2x rust gekregen met onze kindjes, ben nu moeder van 2 gezonde kids, jongen en meisje.

Laat af en toe eens iets weten hoe je het stelt he meis......

grts,
    Kempensvolk

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ahhh SUPER! Gefeliciteerd!

Enneh, nu rustig aan doen he!

Groetjes Miep

18. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Gefeliciteerd meid, wat leuk dat jullie gewonnen hebben.

Hoop dat je niet te veel last krijgt van je laag liggende placenta.

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Hee Super dat jullie gewonnen hebben!

Maar wel heel vervelend dat jullie naar de kliniek moesten... Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan!

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd!

Geniet er lekker van!

Wil je ook heel veel suc6 wens met je kindje, neem je rust en ik duim voor je

liefs ikke

Share This Page