oproep oproep oproep

Discussie in 'De lounge' gestart door Nessa, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Van harte gefeliciteerd en nu inderdaad lekker rustig aan doen he!

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Gefeliciteerd, echt super voor jullie hopelijk kunnen jullie iets heel moois voor jullie ventje kopen.

Rust maar goed uit nu, neem alle tijd en nu de wedstrijdstress verdwenen is kun je misschien weer wat beter relaxen.

Wel jammer dat er op de site zelf geen uitslag komt te staan, kunnen jullie niet showen met de hoofdprijs.

Liefs, Bibu !

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Jeetje wat een vervelend verhaal! Neem lekker je rust! Jullie kindje is het aller belangrijkst!
    Evengoed ook heel hartelijk gefeliciteerd met je prijs. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het een nek aan nek race is geweest met al die stemmen van ons erbij! ;)

Sterkte!

4. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    'k kom jullie even informeren over hoe het gaat... Vanmorgen had ik nog een lichtroze afdruk op het toiletpapier maar sindsdien lijkt het helemaal gedaan te zijn! Hopelijk ging het om iets kleins en onschuldigs... 'k ben nog in verlof tot en met volgende dinsdag en in die tijd ga ik het lekker rustig aan doen... 'k heb vanmorgen met de angelsound even geluisterd en hij was nog héél actief en het hartje blijft netjes kloppen... We doen het héél rustig aan voor ons ventje!

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    tssss ja was het dus toch jouw geluksdag! ( en niet die van mij)
    :D

Super voor jullie, wel fijn om even goed nieuws te hebben na zo geschrokken te zijn. Nu lekker rustig aan doen he!

6. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Heej meis, gefeliciteerd hoor. Ga maar iets moois uitzoeken. Als je het van de bon koopt, denk je iedere keer als je het ziet aan ons. Ik heb elke dag voor je gestemd en met mij vele anderen.

Nu lekker met de beentjes omhoog. Veel rusten.

Succes

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ah, leuk! Jullie hebben gewonnen! Van harte gefeliciteerd meis, tis jullie van harte gegund. Doe je het rustig aan?
    xx

8. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    jaaaaa, ik ga telkens ik onze lieverd in zijn box leg (we gaan de box met bekleding kopen van de bon) denken aan hoe jullie ons allemaal gesteund hebben. Echt, ik kan het niet genoeg uitdrukken hoe ontroerd ik ben en hoe ontzettend lief ik het van jullie allemaal vind dat jullie ons niet kennen en TOCH voor ons wilden stemmen, sommigen zelfs meerdere keren en zelfs elke dag! Héél ontroerend!

Ondertussen heb ik een namiddagje in de zetel gelegen en is er géén roze afdruk meer op t toiletpapier. Terwijl ik in de zetel lag, heb ik ons kereltje verschillende keren voelen stompjes geven - een zaaaaalig gevoel! Goh meiden, ik ben zo gelukkig...

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ahhh super! gefeliciteerd Nessa...echt heel erg gaaf dat je hebt gewonnen..!

10. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

12 jul 2006
    530
    0
    0
    Wat goed dat 'wij' gewonnen hebben!
    :D
    Doe het verder maar lekker rustig aan!

11. triez

triez Actief lid

joehoeeee gefeliciteerd

12. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    We zijn gisteren de bon gaan valideren. We hadden graag het park gekocht maar dat was momenteel uit voorraad. We hebben dan de verschoontafel, een verschoonkussen, een matrasje voor het park en een donsdekentje voor het park gekocht.

Mensen, ik wil jullie allen nogmaals hartelijk bedanken voor de steun!

Groetjes
    Vanessa

Deel Deze Pagina