Beste mensen Ik kreeg net een mail van de organisatie die niet kon begrijpen dat wij zoveel stemmen haalden. Ik had AL mijn vrienden, kennissen, collega's gevraagd om voor ons te stemmen - die mensen wéten hoeveel problemen wij hadden om zwanger te raken, die mensen wéten hoeveel pech we hadden bij vorige zwangerschappen, die mensen wéten dat ik voor hen ook altijd klaarsta... en dus hebben die massaal gestemd - en ook hier heb ik mogen ondervinden hoe lief iedereen was om te stemmen... en dat kwam dan blijkbaar ongeloofwaardig over en daarom gaan ze vanavond al mijn stemmen afpakken ale: ik begrijp het allemaal niet, ik was zooo gelukkig dat zoveel mensen voor ons wilden stemmen en nu worden wij afgestraft! Mag ik jullie vragen om morgen en de volgende dagen nog eens voor ons te stemmen? Alvast heel erg bedankt
Dat slaat nergens op. En die andere boom dan? Morgen krijg je mijn stem weer en ik hoop dat alle dames hier weer meedoen.
ik ga ervan uit dat die persoon ook zo'n mail gekregen heeft. 'k heb ondertussen nagevraagd bij een vriend (it-expert) en die zegt dat als je bij skynet bent, je elke keer je aanlogt, een nieuw ip-adres krijgt en dus kan je inderdaad vals spelen op die manier... maar dat heb ik helemaal niet gedaan! Integendeel... ik had het naar al mijn collega's doorgestuurd en blijkbaar wordt IEDEREEN in de firma als hetzelfde IP-adres beschouwd dus geen enkele collega kan voor me stemmen vanop zijn pc van het werk... ze hebben dat allemaal netjes naar huis gestuurd en gingen vanavond stemmen... die stemmen ben ik dus allemaal kwijt... ik dank jullie allemaal van harte om morgen opnieuw voor ons te stemmen!
ik heb ook gestemd,wel n hele mooie en lieve foto zo met je hondjes!leuk gedaan! groetjes krulliewullie!
Heb ook gestemd morgen avond doe ik dit weer Maar zie ik nou dat je al 254 stemmen heb? Dan sta je op nummer 1 HIHI als dat zo is...
Wat belachelijk zeg! En dat terwijl er nog een boom is met veel stemmen, namelijk 355, die wordt dan onmogelijk om in te halen